Kippevel...vreselijk triest...het is een ontzettende rot ziekte...zeker een argressieve vorm van k. *zucht* Mirre
WoW Ongelovelijk zeg! Veel sterkte aan vriende en familie gewenst! Wat ik altijd wel heel raar vind is dat als ze er achter zijn, als er kanker is gevonden , dat het dan ineens zo snel gaat. (niet altijd natuurlijk, maar vaak)
bah wat vreselijk, ik heb gisteren ook zo een verhaal gehoord. heel veel sterkte voor de familie veel liefs mariska
Mijn moeder kwam net langs en vertelde nog wel iets "leuks" , maandag was haar vriend nog snel op de fiets gesprongen en ringen geregeld en een bruidstaart en een jurk en zijn ze die dinsdagmiddag nog getrouwd, haar moeder vertelde mijn moeder dat ze het heeeeeel leuk hebben gehad die dag, en blijkbaar heeft ze daar haar laatste beetje energie aan gegeven en die nacht overleden, maar wel een mooie laatste dag, voorzover dat mooi kan zijn.
Wat vreselijk zeg Ik weet niet wat ik moet zeggen dit is toch een vreselijk nachtmerrie die gewoon is uitgekomen.
Hier wordt ik stil van. Ik heb zelf een dochter van 3 die eigenlijk nog geen minuut zonder me kan, moet er niet aan denken om haar achter te moeten laten. Afschuwelijk hielkje
Wat een verhaal, echt ongelofelijk maar helaas de keiharde realiteit..wat kan het leven soms oneerlijk zijn. Echt vreselijk voor alle nabestaande, ik wens ze heel veel sterkte.. Wel fijn dat ze een mooie laatste dag heeft gehad... Maisy jij ook veel sterkte! Liefs
Verschrikkelijk, ik heb hier echt geen woorden voor. De tranen lopen over me wangen Heel erg veel sterkte voor de familie en natuurlijk ook voor jullie. Dikke knuffel, mussie