Een goede collega van mij (zijn vriendin) is zwanger, ik zou graag iets leuks voor ze kopen. . . maar wat is leuk om te geven? Kleertjes is een beetje voorbarig, of niet?
ik heb mijn vriendin buikbalsem gegeven van Zwitsal. En als ze weet wat het wordt koop ik wel kleertjes
Ik heb eens iemand een bos bloemen gegeven met sokjes erin Had de bloemist gemaakt met sokjes die ik eerst zelf gekocht had.
Misschien kun je met andere collega's geld inzamelen en een bon van de prenatal kopen. Als je alleen iets wil geven, ligt het natuurlijk ook erg aan je budget. Ik denk dat het idd vooral gewoon ontzettend lief is, dat je iets wil kopen! Al zou ik geen zwitsal mama producten kopen want ik heb de mijne weggegeven, vond het verschrikkelijk stinken
ik dacht er ook meteen aan om samen geld in te zamelen met je collega's en dan bv. een kadobon kopen van een echoburo uit de buurt voor een pretecho.
Weet je wat ik gezien had ze hadden van luiers (die eerst opgerold waren in rolletjes)een taart in de vorm van een bruidstaart gemaakt. Jammer dat ik er geen foto van heb gemaakt. Daar zaten prenatalbonnen in verwerkt. Was kei leuk om te zien. Wie weet kom ik nog aan die foto
ik heb van mijn collegas een waardebon voor een gezichtsmassage en voetbehandeling gekregen. daar ga ik binnenkort dankbaar gebruik van maken. maarja dat is natuurlijk alleen betaalbaar als je het met meerdere zou doen. van een collega van mijn vriend een minipetje van ajax gekregen, zoo schattig klein.
Een kika beer ( 7 euro) Die zijn echt mooi en zacht, en je steunt gelijk een zeer goed doel. En dan een leuk mutsje idd van mensi erbij,