Boek bij externe aanbieder goedkoper als bij bol.com?

Discussie in 'De lounge' gestart door KimK, 6 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KimK

KimK Niet meer actief

Huh? Vind dit echt gek. Ik zocht een boek bij bol.com. Kost het bij hun 27,50 en bij een externe aanbieder (via hun!!!) €11,95. WOW dat is toch wel een bijzonder groot verschil. Iemand enig idee hoe zoiets kan? Is gewoon ook een nieuw boek? Het gaat trouwens om het boek "Echt lekker eten met een voedselintolerantie"....

2. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam
    volgens mij zijn dat tweedehands boeken waar je het over hebt

3. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    Bol.com vind ik sowieso duur in vergelijking met andere aanbieders.

Even googelen kan flink voordeel opleveren, vooral qua games enzo.

4. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ik vind bol.com sowieso duur. Ik koop daar dus nooit want ben altijd ergens amders goedkoper uit.

5. KimK

KimK Niet meer actief

Er staat echt bij dat het nieuw is? Hmm ik heb het bij de externe aanbieder besteld, ik neem aan dat het nieuw is.... Eens afwachten!

Ik dacht trouwens dat bol.com redelijk qua prijs was?

6. FEE88

FEE88 Niet meer actief

ik heb dat ook een keer gehad, was idd wel 2ehands of een opkoper van nieuwe boeken scheelde ook 15 euro was via bol.com toen ik verder ging kijken bleek het een zgan boek te zijn... nou prima ;) als het zoveel scheelt hihi het verhaal wordt er niet anders van...

7. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0

Games vind ik overal altijd minimaal €10 goedkoper dan bij bol.
    Apple producten zoals ipads zijn nog duurder dan bij Apple zelf ;) en zo veel producten..

8. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Bol.com is inderdaad vrij duur tegenwoordig, een paar jaar geleden was het verschil minder groot.
    Ik ga ook weer eerder naar de boekhandel, daar is het vaak net zo duur ( maar zonder verzendkosten) of goedkoper.

9. Cream86

Cream86 Bekend lid

12 feb 2014
    864
    0
    0
    Grunn
    Bol.com is fijn voor de 2ehands producten of wanneer je cadeaubonnen hebt, maar over het algemeen zijn ze wel duurder.
    Maar is die vaste boekenprijs voor nieuwe boeken afgeschaft dan? Dacht altijd dat die er nog was en dat boeken dus overal hetzelfde kosten... Of is dat misschien alleen voor boeken in fysieke winkels?

10. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

1 mei 2008
    1.522
    0
    0
    Was wel even benieuwd...het gaat niet om een tweedehandsboek via een andere verkoper.

Boek wordt geleverd door: Voordeelboekenonline, verdere informatie:
    Actief sinds: 12 juni 2012
    Voordeelboekenonline verkoopt licht beschadigde boeken, deze boeken hebben uiterlijke beschadigingen. Alle misdrukken en/of bindfouten zijn tussen de beschadigde boeken uitgehaald. Tevens verkopen wij voordeelboeken en ramsj, deze boeken hebben wij met grote aantallen ingekocht en daardoor kunnen wij deze extra voordelig aan u aanbieden.

Deel Deze Pagina