Even een vraagje, Als mensen je iets aandoen, een mes in je rug duwen, wil je dan wraak of laat je het zo?? Kunnen jullie makkelijk relatieveren en het over jullie laten gaan?
ik kan zoiets heel moeilijk achter mij laten, ik zal zelf niks doen, ik denk maar zo, karma is a bitch, what goes around comes around, ze krijgen op den duur toch wel wat ze verdienen, voor mij is 't verspilde energie..
Ik geloof ook wel heel erg in Karma (helaas is het nog niet gebeurt). Maar als ik een beetje kan etteren dan doe ik dat graag. Maar geen wraak als in banden lek steken of ramen ingooien, gewoon onschuldige dingen.
wraak! ja toch wel hoor,op èèn of andere manier haha! ik ben wel rancuneus (of hoe je het ook schrijft)
oh ikke wel, iemand had me zwaar besodemieterd met veel geld, en die is 'n paar maanden later alles kwijt geraakt, z'n baan z'n huis.... en ik was blij haha
Ik geloof in karma en heb het geluk gehad twee keer te zien hoe iemand kreeg wat hij verdiende.. Wel duurt het een hele lange tijd voordat ik me niet meer boos voel. Zonde want pas als die woede weg is, kan ik zelf ook verder.
Oh wat lijkt mij dit heerlijk. Ik hoop er nog steeds op. Had een vriendin die mij beschuldigde van vanalles, heeft proberen te stoken tussen een vriendin en mij (wat gelukkig niet gelukt is), mij heeft lopen zwart maken op mijn oude werk(wat redelijk gelukt is) en die mij een miskraam heeft toegewenst (toen ik dat niet kreeg wenste ze dat ik een meid kreeg, omdat ik heel graag een jongen wilde, ik kreeg dus een meid en daar was ik meteen superblij mee, toen was ze eindelijk blij dat ik eens niet iets in mijn schoot geworpen kreeg). Ze was dus gewoon strontjaloers op mij, vandaar dat ze ineens zo ging doen.
Ik geloof ook in karma en degene die mij ooit iets heeft geflikt heeft dus ook wel der verdiende loon gekregen. Heb er ook totaal geen medelijden mee. Waar ik dan niet tegen kan is dat zij er duidelijk niet overheen is en maar vreselijk vervelend blijft doen op allerlei mogelijk manieren. ( mij zwart maken tegen over andere , roddelen over me gezin etc) Ik trek me er niet al teveel van aan maar vind het wel vervelend dat mensen een bepaald beeld van mij en me gezin krijgen. Ach ja ik denk maar zo ik ben gelukkig dus waarom zou ik me druk om zo een persoon maken heb wel wat beters te doen.
Ik ben totaal niet rancuneus, geloof stellig dat zo iemand vanzelf krijgt wat hem of haar toekomt. Zoals al eerder gezegd: Karma's a bitch baby
Nope geen wraak..... Je zal krijgen wat je verdient. Op school werd ik vreselijk gepest door een meid dat ik punttieten zou hebben. Jaren laten kom ik haar tegen, ik met mijn volle, ronde C cup en zij met.... nog steeds geen borsten! (idd champagne )
Ook ik denk nee ik weet zeker dat iedereen zijn portie wel krijgt die een ander iets aandoet. Soms moet je veel geduld op brengen, maar ow wat is het fijn om diegene op zijn muil te zien gaan. Ik heb het een keer of 3 meegemaakt. En ik zeg altijd wie het laatst lacht lacht het best!
Ik ben niet echt wraaklustig, maar kan wel zeer haatdragend zijn. Als je mij iets flikt, vergeef ik je dat misschien wel, maar vergeten doe ik het nooit. Ik zal je dan nooit meer volledig vertrouwen. Maar echt een wraakactie ondernemen, nee dat heb ik nog nooit hoeven doen gelukkig.