Ik neem aan dat je dat mes niet letterlijk bedoelde ik zou de eer aan mezelf houden en geen wraakacties bedenken. de beste wraak is in mijn ogen nog door juist gewoon rustig en jezelf te blijven. Ze komen vroeg of laat zichzelf wel tegen.
Er is mij genoeg aangedaan, maar ik heb nooit wraak genomen. Stiekem moest ik wel een klein beetje grinniken toen ik zag dat degene die mijn middelbare school-tijd tot een hel heeft gemaakt tegenwoordig ongelooflijk dik is en haar leven niet heel erg op orde heeft. Tja, zo kinderachtig ben ik dan wel. Mijn so-called beste vriendin die me pas vreselijk pijn heeft gedaan had ik op dat moment van alles kunnen toewensen, maar nee, ze komt er vanzelf achter dat zij er niet gelukkiger van gaat worden als ze zo met mensen omgaat. Dan hoeft ze overigens op mij niet meer te rekenen; dat niet. Maar actief wraak nemen doe ik niet.
Af en toe wil ik wel wraak nemen en dan heb ik allemaal kinderachtige (en erg gemene) ideeën (zoals 's nachts even langs hen huis gaan en eieren naar hun raam gooien of de banden van de fiets vernielen). Maar dit doe ik niet. Ik ga me niet verlagen tot hun niveau. Zij zullen hun lesje op de één of de ander manier wel leren. Wat ik geleerd heb is dat ik mensen never nooit meer een tweede kans zal geven. Elke keer stellen ze me teleur, dit is al de 4e keer en nou kap ik er gewoon mee. Heb je me pijn gedaan? Dan kan je oprotten. Ik zal het never nooit vergeten of vergeven. Het enige wat ik zal doen is hopen dat jij dezelfde pijn zal voelen.
Hey, ik ook beide .. en ook nog eens een halve griek! OT.. ik geloof in karma.. maar als ik de gelegenheid krijg dan doe ik daar ook wel wat mee!
Ben absoluut niet van de wraak, ik blijf altijd lachen! Ik weet dat deze mensen ooit te maken krijgen met karma
ja hoor iemand die haalde bloed onder me nagels vandaan keer op keer beschuldigde mij van vele dingen ik hbe die gene erbij gelapt bij de milieu inspectie hoppa en toen dikke boete gehad en ik voelde me heerlijk
Ik laat het altijd zo. Ze krijgen echt wel terug denk ik maar zo. En tot nu toe hebben ze dat ook altijd gehad. Ik ben helaas ook achter de ware aard van iemand gekomen,en woont nog naast me ook. Lief in mn gezicht doen maar intussen tegen mensen uit de buurt zitten vertellen dat mn huis smerig is,het enorm zou stinken etc.... Terwijl mn huis piekfijn aan kant is. Maar zij is een oudere vrouw,62 is ze en schijnt dit bij veel mensen te doen. En ze heeft ALTIJD ellende,echt altijd. Dus ik geloof er echt heilig in dat als je een ander kwetst je het echt 10x zo hard terug krijgt! What comes around,Goes around! Dus ik laat het altijd,mensen gaan vanzelf altijd ''op hun bek'' als ik het zo mag zeggen
ja echt ik voelde me zo heerlijk he nu krijg mijn vriend er nog steeds de schuld van terwijl ik al zovaak heb gezegd dat ik het gedaan had whahahaha. leuke is degene houd zich nu vrij stil heef af en toe niet dan tja pak ik diegene zo terug