wat moet ik doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door bengel, 23 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bengel

bengel Niet meer actief

Ik heb een leuke baan als logopedist bij verst. gehandic. adolescenten, volwassenen en ouderen.
    Nu is er binnen de instelling een vacature vrijd gekomen voor 12 uur. Ik werk 32.
    Die 12 uur dacht ik dat ingevuld moest worden op een kinderdagcentrum, maar waarschijnlijk zijn deze uren meer. En t is niet handig bij de kleine verst. geh. als er 2 logo's zijn.
    Mijn leiding gevende legde dan ook de vraag neer wat ik zou vinden van t kinderdagcentrum

Tot nu toe elke keer de boot afgehouden. En eigenlijk om 1 reden: afstand. het kdc is op papier dan een kwartier langer rijden..en ik denk altijd: als ik straks een kleine heb wil ik dichtbij zijn...en nu heb ik en hond waar ik aan denk: ben 'speciaal' om Bengel 6 uur per dag gaan werken. Zij is iniddels bijna 3..dus daarvoor hoef ik het niet te laten.
    Het KDC is natuurlijk ontzettend leuk..kleine humkes..en het werkt zeer gestructureerd, waardoor mijn chaotisch doen en laten ingeperkt wordt..

Volgens mij weet ik het al als ik dit zo teruglees..maar ben benieuwd naar jullie meningen

Gr Bengel

2. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Als je het ook financieel kan redden met 12 uur i.p.v. 32 uur, klinkt het helemaal niet gek. Het komt trouwens op mij over alsof je het zelf eigenlijk ook wel graag wilt. Als dat zo is....DOEN!

3. bengel

bengel Niet meer actief

hihi ben weer chaotisch:
    de vakatiure voor een nieuw iemand is 12 uur...
    Mijn uren blijven 32 uur, maar een andere verdeling, en als ik in toekomst mider ga werken, wordt het alleen de lange afstand baan:

samengevat:
    we zoeken iemand voor 12 uur
    De locatie waar ik naartoe mag gaan is plm 20-24 uur
    Ik werk 32 uur
    kan tdus worden: 24 uur nieuwe plek - 8 uur op oude plek = samen 32 uur.
    toekomst wil ik 24 uur werken: dus alleen nieuwe plek
    Tjee financieel red ik het echt niet met 12 uur hoor...we leven lux en duur zeg ik dan maar

4. Isis75

Isis75 Fanatiek lid

7 jun 2006
    1.768
    0
    0
    Wat zou dan je totale reistijd zijn?
    Persoonlijke vind ik een leuke baan heel belangrijk. Ook als je kinderen hebt. Dan zit je toch lekkerder in je vel. Als deze baan je dus een nieuwe uitdaging lijkt zou ik het doen. Het lijkt mij ook leuk dat er meer ontwikkeling zit in de spraak van kinderen zit, dus wat meer resultaten. Mischien is dat bij jouw doelgroep niet zo, ik weet niet.
    Ik zou dus kiezen voor wat ik het leukste vindt. Leukste werk, leukste collega's en natuurlijke de werktijden etc.
    Zelf rij ik ruim een uur naar mijn werk. Dan draai ik een lange slaapdienst en rij weer terug.

Succes met het nemen van een beslissing.

5. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Is het enige bezwaar dat je nu een kwartiertje langer moet reizen?

6. Fleur1

Fleur1 VIP lid

14 apr 2006
    5.068
    0
    36
    Ik zou het zeker doen. Puur omdat ik er eigelijk nooit veel vakatures voor dat soort banen zijn. en afwisseling binnen je werk is toch ook leuk.
    Ik heb een vast contract van 24 uur en heb ook nog een ivalcontract dus werkte ik ook wel gemiddel 34 a 36 uur. vooral het niet altijd op de zefde plek is gewoon super leuk

Deel Deze Pagina