We zijn afgelopen dinsdag verhuisd. Oude huis is leeg. Nu ga ik morgen op vakantie met de kinderen en ben ik dus de sandaaltjes van mn dochter kwijt. Naar mijn idee heb ik overal gekeken maar schijnbaar niet want ze moeten hier zijn... Iemand tips waar ik nog kan zoeken? Waar zoeken jullie altijd als je iets kwijt bent?
Dat is een hele moeilijke...want uit ervaring weet ik dat echt alles ergens in een doos zou kunnen verdwijnen.... Ik geef dus als advies...maak elke doos open...
Ik ben een week lang de nieuwe schoenen van ons dochtertje kwijt geweest. Het was zomer en mevrouw had de schoenen in de lege doos van het zwembad gestopt! Moest zo lachen toen ik ze terug vond! Dus mijn tip: zoek op plekken waar je ze niet verwacht.
Ik zou nieuwe kopen. Wij zijn tijdens de 2e verjaardag van onze dochter 1 slipper kwijt geraakt. Nooit meer teruggevonden. Waarschijnlijk heeft een kindje die in de prullenbak gegooid
In oude huis mischien hahahaha Ik ben ook altijd wel dingen kwijt en s je het niet meer nodig hebt dan vind je het Zou even nieuwe halen
Toch gek dat zlveel dingen verdwijnen haha. En nee jullie hoeven niet te helpen zoeken maar h ebben vaak wel ideeën Mijn moeder kwam langs en heeft ze gevonden! Gelukkig anders was ik inderdaad even nieuwe gaan halen
Nadat wij verhuisd waren was ik mijn leren jasje kwijt. Overal gezocht, echt alle dozen weer open en leeg gemaakt, nergens te vinden. Dus heb ik het maar eens aan mijn man gevraagd of hij het wist (leek me een retorische vraag, hij weet nooit waar iets ligt ). Toen zei hij doodleuk:' Ja hoor, die hangt sinds vorige zomer bij mijn ouders aan de kapstok' Dus misschien aan je partner vragen?
Nee helaas geen sleutels In een plastic tas tussen de dozen waar ik naar mijn idee al in had gekeken haha