pff al hele tijd op zoek naar een leuke bikini ... nu vind ik deze echt super:https://www.swimspot.com/shop/bralettes/hurley-tomboy-stripe-wrap-bra-bikini-top/pink/ Maar niet in nederland verkrijgbaar. Wie weet een site waar ze dit ( soort ) bikini`s verkopen ? Dus wrap-achtig bovenstuk Ik google me suf.. HELP ? het merk L`espace heeft ook hele mooie L*SPACE Chloe Block Reversible Wrap Bikini Top in Charcoal | REVOLVE
Die Sylvie collectie is alleen een extra touwtje zegmaar dat is niet helemaal wat ik bedoel, maar dank voor t meezoeken!
Ik heb toch die van H&M besteld. Ben benieuwd of hij echt leuk is.. anders gaat hij gewoon terug als ik in de tussentijd een andere zie
Als je op google zoekt op wikkel bikini kom je er volgens mij al meer tegen. Bedoel je zoiets; Modieuze Wikkel Bikini Paisleyprint Neon Pastel - Uwantisell.nl
@ Elpira dank voor het meedenken ! Hier zie ik wel een paar topjes die ik OK vind en ongeveer wat ik zoek, maar die broekjes zijn allemaal voor zeer slanke dames vind ik.. Of heel hoog vind ik ook niets. Ik hoop dat die van de H&M iets is .. zag er vandaag 1 bij de V&D hangen die er ook wel wat op leek, maar oogde niet geweldig qua kwaliteit en zaten grote zilveren ringen aan die ik niets vond Het is niet zo simpel haha
Nee die bij hunkermoller is niet wat ik bedoel. Heb hem gisteren in de winkel zelf nog eens bekeken maar dat is het niet dat is meer een soort extra touw rondje je. Dat bedoel ik niet. Maar dank je voor het meedenken. Waar een mens zich toch maar druk over kan maken he.. de juiste bikini
@ Zwangerevrouw... haha ja daar heb ik dan weer nog helemaal niet over nagedacht.. Kwestie van niet iedere dag aan maar ook regelmatig een " gewone " misschien ?
Op aliexpress stikt het van dit soort bikini's voor lachwekkende prijzen. In alle kleuren en motieven beschikbaar. Hier een voorbeeldje Sexy vrouwen halter stijl multi wrap push up bikini boven en onderkant in Materiaal: 82 % nylon/18 % spandexFunctie: 100 % gloednieuweZie de maattabel hieronder voor uw referentie. Neem e van bikini set op AliExpress.com | Alibaba Groep Uiteraard in veel verschillende modellen te krijgen daar, dus ff de zoekfunctie gebruiken
Ja maar heb 1x wat besteld daar en dat kreeg ik een maandof 4 later binnen.. Dan is de zomer al voorbij
Sapph Victoria Koblenko haltertop? Bestel nu bij wehkamp.nl Kwam ik net toevallig tegen, moest meteen aan dit topic denken...