glittertattoos en spraytattoos

Discussion in 'De lounge' started by juf Mariska, Jun 10, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. juf Mariska

juf Mariska Fanatiek lid

Dec 15, 2008
    1,200
    0
    36
    Hallo allemaal,
    Wij hebben bij ons op school binnenkort zomerfeest. Een van de onderdelen is tattoos. Nu wilde ik van die simpele plakplaatje bestellen, maar tijdens mijn zoektocht zag ik ook glittertattoos en spraytattoos. Nu is mijn vraag: Hoeveel moet ik nou aanschaffen? Hoeveel glittertattoos kan je maken met 1 flesje huidlijm en hoeveel glitterpotjes heb ik daar dan bij nodig? En eigenlijk dezelfde vraag voor de zwarte tattoospray? Hoeveel tattoos haal ik uit een spuitbusje? Kan ik de sjablonen meerdere malen gebruiken? En als laatste zou ik nog willen weten waar ik deze spullen nou redelijk goedkoop kan aanschaffen.
    We hebben zo'n 220 leerlingen en het moet wel betaalbaar blijven.
    Alle tips en ideeen zijn welkom!

2. In AFwachting

In AFwachting Bekend lid

Oct 23, 2011
    714
    0
    16
    Ik weet niet het antwoord op al je vragen maar zag van de week bij de Action ook allemaal tattoos liggen waaronder glitter en spray tattoos. Durf niet te zeggen wat de prijs was maar aangezien het Action is zal het vast niet schrikbarend duur zijn :D.

3. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Je hebt ook van die tattoo pennen met sjablonen. Misschien is dat wat? Heb je ook bij de Action voor weinig en kan je natuurlijk vaak gebruiken.

Share This Page