Phil en teds, hoe het babywiegje (cocoon) opmaken??

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door juffie81, 12 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juffie81

juffie81 Bekend lid

7 aug 2007
    636
    37
    28
    juf
    rotterdam
    Ik heb vandaag een nieuwe phil en teds gekocht..en ik vroeg me af hoe anderen zo'n reiswiegje opmaken. Er zit namelijk geen los matrasje in.
    Leggen jullie gewoon een doek of hydrofiel luier op de bodem en daarin een dekentje met lakentje??
    groetjes juffie:)

2. misa

misa Niet meer actief

3. Sijke

Sijke Bekend lid

Hoi,

Ik ken deze dingen ook niet uit ervaring, maar heb wel gezien op internet wat je bedoelt. Misschien moet je even advies vragen bij de babyzaak waar je het gekocht hebt, of een zaak waar ze het verkopen.
    Een losse doek lijkt me niet handig, gaat denk ik schuiven. Misschien kun je er een lodger-wrapper in gebruiken waar je baby in kan, dan hoeft er niet perse iets onder. Of een dun klein matrasje erin kopen, dat je toch een lakentje eromheen kunt doen.

4. jewe

jewe VIP lid

16 feb 2009
    9.544
    0
    0
    verkoopster baby artikelen
    noord brabant
    In een reisnestje doe je niks in. Dus geen dekentjes en lakentjes en van dat soort dingen. Het kindje moet er zo in met een jasje aan. Een reisnestje is zo ver dicht dat er geen wind of iets dergelijks bij kan.

5. Whabbit

Whabbit Fanatiek lid

22 feb 2008
    1.253
    24
    38
    Precies, het is dus niet geschikt om tijdelijk als bedje voor je baby te gebruiken als dat soms is wat je bedoelt?

6. juffie81

juffie81 Bekend lid

7 aug 2007
    636
    37
    28
    juf
    rotterdam
    Nee, hoor ik zou het ook niet als bedje gebruiken. We hebben gewoon een wiegje.
    Bij de prenatal heb ik het gevraagd maar daar wisten ze het ook niet..Vandaar mijn vraag hier..
    Ik kijk gewoon of het gaat zonder dekentje.
    Bedankt voor jullie reacties in ieder geval...

7. misa

misa Niet meer actief

Ja, misschien is een wikkeldoek een idee: lekker warm!

Deel Deze Pagina