Wrapper Dotty!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Allahinkulu, 14 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
  2. MissPuma

MissPuma Fanatiek lid

29 dec 2005
    4.389
    0
    0
    Ja die deken die heb ik al vaker gezien die is heeeeel mooi hoor!

Liefs, misspuma

3. Selin

Selin Fanatiek lid

15 aug 2005
    1.396
    0
    0
    Maastricht
    Wat ontzettend lief zeg!!!

4. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Awww wat schattig!
    Die wil ik ooook!
    Als ik de prijs weet en t niet MEGA duur is dan :p

5. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Hij is 37 euro!
    De bunker voor in de kinderwagen 80 pff...echt prijzig maar die wil ik eigenlijk ook wel hebben..is hier in Turkije echt super handig..

6. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    37,- ok dat vind ik nog wel kunne...maar die andere :confused:
    Misschien maar op mn verlanglijstje zetten...wie weet is er een lieve oma ofzo die dr in trapt heheh :p

7. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Ja 80 euro is best prijzig he...maar het is zo ongelooflijk handig..geen gedoe met allemaal dekentjes en dingetjes gewoon dat ding huppakee..Maar die wrapper dotty die moet ik hebben ik ben er echt helemaal verliefd op zoooooooo lieffffffffff:)

8. Boterkoek

Boterkoek Bekend lid

19 apr 2006
    818
    0
    16
    OO ja de Wrapper Dotty vind ik ook onwijs leuk! Gezien op de 9maanden beurs dit jaar.

Ik wist niet dat hij zo goodkoop was, 37 euro, ik dacht veel duurder!

Die bunker is daarentegen echt niet goedkoop..

Liefs
    Sinnamon

9. soumaya

soumaya Lid

14 jun 2006
    15
    0
    0
    Studente
    Ziet er heel erg schattig uit :)

10. mama jolien

4 okt 2005
    48
    0
    0
    arbeidster
    brugge
    Ik was er meteen gek op!!
    hij staat intussen op mijn geboortelijst!
    de winter zal eraan komen na de geboorte dus zal ik hem veel kunnen gebruiken!!

11. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik wil m, ik wil m, ik wil m.... hahaha... Echt superleuk!! Heb m ook op de lijst gezet, er is vast wel iemand zo lief om m voor me te kopen, als is t mijn moeder maar :)

12. Roos

Roos Bekend lid

2 jan 2006
    783
    0
    0
    Wij hebben de Wrapper van Lodger. Ideaal.
    Ook best prijzig maar echt geweldig!!!
    (65 euro).

13. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Heeft iemand ervaring met de wrapper dotty enzo?

Ik heb zelf via marktplaats nu een tweedehands lodger bunker besteld..Ik wou heel graag een wrapper dotty...maar volgens mij is de baby er vrij snel uitgegroeid..wat adviseren jullie mij..is de bunker genoeg...of toch nog een wrapper dotty?

14. Suusje03

Suusje03 Actief lid

11 feb 2006
    362
    0
    0
    Full time mamma
    Zaanstad
    Ik heb zelf ook de Dotty gekocht. Zag het bij iemand en had meteen zoiets van, dat wil ik ook! Maar omdat de Dotty nogal aan de kleine kant is en je m kan gebruiken tot een maand of 6 heb ik via MP een Lodger wrapper gekocht, die is stukke groter en kan em later ook als speelkleed gebruiken. De Dotty is overigens wel handig voor een pas geboren baby als je kraambezoek krijgt. Ligt je kindje lekker ingepakt zonder dat iedereen er met z'n vieze vingers aan zit.
    Die Bunker is meer een soort voetenzak voor in de wagen heb ik begrepen. Aangezien de meeste kinderwagens tegenwoordig een voeteznzak erbij leveren heb ik die niet gekocht. Scheelt toch weer.

Groetjes Suus

15. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Wij hebben ook een Lodger gekocht. Ik heb het bij een vriendin gezien en dat ding is echt heel handig. Je kunt er je kindje lekker in wikkelen in de box tijdens een kort slaapje, tijdens (kraam)visite en je kunt je kindje ook in de lodger in de reiswieg van de kinderwagen leggen. Verder is het ook een handig speelkleed.

De bunker is meer een deken voor in de kinderwagen. Hij heeft op bepaalde plaatsen gaten zodat je de riemen van de buggy er doorheen kunt halen. In de winkel (Babymax) zeiden ze dat de bunker vrij onhandig is in het gebruik en ook dat er bij je kinderwagen vaak al een goede voetenzak voor de buggy zit.

Pim

16. Patricia79

26 jun 2006
    27
    0
    0
    Doktersassitente
    Koedijk
    Ik heb zelf de gewone wrapper gebruikt voor mijn dochtertje, echt geweldig. Ik gebruikte hem in de box en in de kinderwagen ipv een dekentje. Voor de volgende ga ik een dotty kopen voor in huis en blijf ik de gewone gebruik dan voor in de kinderwagen.

Ik heb ook de bunker (heb ik gewonnen) in het bordeaux rood, maar die heb ik niet zo veel gebruikt. Hij is niet zo handig in je buggy of maxi cosi. Je kan beter een voetenzak kopen die erbij hoort. Ik had achteraf liever een deken uitgezocht als prijs.

Deel Deze Pagina