Wil graag de wrapper of bunker van Lodger gaan kopen. Vraag me alleen af welke handiger is. Zo te zien op de site is de bunker geschikt voor de wandelwagen en de wrapper voor de kinderwagen. Maar zou de bunker echt te groot zijn voor de kinderwagen? Want aangezien de bunker tot 3 jaar gebruikt kan worden en de wrapper tot 9 maanden lijkt het me praktischer om de bunker te kopen. Maar ja, ik moet er nu natuurlijk al wel meteen iets aan hebben
Ik kan je geen antwoord geven, maar ik ben ook wel nieuwsgierig naar het verschil. Ik twijfe tussen een wrapper en een shelter. Aan de plaatjes te zien is het gebruik van de wrapper en de bunker redelijk gelijk, is de bunker alleen voorzien van een extra teddy binnenkant en kan je de wrapper daarentegen ook gebruiken als speelklees. Ik vind ze wel echt helemaal geweldig!
Ik heb de Wrapper Dotty en 2 weken geleden heb ik de gewone Wrapper erbij gekocht. Ik vind ze echt ideaal ik gebruik die Dotty ook gewoon als extra dekentje in de kinderwagen. De bunker daar heb ik ook naar zitten kijken en dat is eigenlijk gewoon een voetenzak en die zat al bij mijn kinderwagen. De Shelter is trouwens een draagzak zal maar zeggen maar die kan ook gebruiken voor in de maxi cosi.
Ik heb ook de dotty en een gewone wrapper, die dotty is iets kleiner en van katoen. Ik heb ze ook nog niet in gebruik, maar denk dat ik ze heel veel zal gaan gebruiken, ik vind ze echt waanzinnig. De bunker is ook mooi, maar meer een voetenzak voor een wat groter kind, ook een stukje prijziger, maar idd langere gebruikstijd. De shelter is meer een draagzak, maar ik ga me kind niet in een draagzak doen, weet nog van mijn vorige kids dat dat heel snel zwaar werd. Dus lekker in de wrapper....in de kinderwagen !