Oke, mijn vesten kunnen echt niet meer. Ik heb gewoon een afdakje... Nu kan ik bij h&m geen vesten vinden. Alleen truien. Ik wil gewoon een vest ! Haha Ik ben iemand die het altijd koud heeft dus moet wel iets hebben voor de winter. Waar kan je niet al te dure zwangerschaps vesten krijgen ?
Er zijn nu veel vesten in de mode die niet dicht hoeven. Ik heb dus gewoon normale vesten gekocht voor over een positie shirt. Dan kan ik ze na de zwangerschap ook nog dragen.
Dat heb ik ook gedaan.. nu zeker lekker in de uitverkoop.. Check zalando of zo.. gewoon n maatje groter en de langere vesten kiezen ipv de korte... Ik heb 1 positievest van noppies dat iets duurder was en de rest goedkoper.. ook 2 van de h en 'm.. toevallig vorige week pas gekocht online..
Positievest van Prenatal sluit heel mooi met 1knoop boven mijn buik. Vestjes van oa h&m (de gewone) zien er niet uit met die buik. Verder vind ik de kleding van Large heerlijk (heb gewoon een maat groter besteld. Is toch nodig met borsten die 3cupmaten groter zijn en heb nu na de bevalling een heerlijk 'slobbervest' voor als ik het koud heb)
ik heb deze Prenatal - De leukste positiekleding online kopen! | PRENATAL.NL - Zwangerschapstruien en zwangerschapsvesten. PRENATAL.NL - Prenatal - Prenatal positie vest is echt heerlijk warm.! Kan ook prima nog na de zwangerschap, dan alleen niet dicht dragen.. Heb nu ook nog weinig buik en heb hem gewoon open aan..
ik kom net uit de stad. Bij vero moda hebben ze nu een hoop leuke vesten waarbij een dikker wordende buik geen probleem is. Geen positie maar ook die je na je zwangerschap gewoon aan kan. Ik kon niet eens kiezen zoveel keus!