Ik maak graag met een verjaardag wraps als hapje maar ben de gebruikelijke met zalm een beetje zat, hebben jullie nog tips en of suggesties.
met beenham en een mix van smeerbare monchou met mosterd met kipfilet en een mix van creme fresh en groene pesto errug lekker
** wraps insmeren met kerrysausje, kipfilet erop en sla ** wraps insmeren met cocktailsausje, wijncervelaat erop, augurk in dunne plakjes eroverheen ** wraps insmeren met cocktailsausje, zalm en sla als sausje gebruik ik altijd van die zakjes met poeder waar je mayo en water bij moet doen (ik zal even opzoeken van welk merk het is....)
het makkelijkste kun je kipfiletplakjes nemen (dan wel die met kruiden er door of zelf kip koken,uitpluizen en zelf kruiden
wrap "carpaccio". Wrap besmeren met pesto en beleggen met rookvlees, pijnboompitten, parmazaanse kaas, en sla. Wrap met kruidenkaas besmeren, dikke plakken kipfilet en sla.
Kip, crème fraice, ruilen pijnboompitjes. Filet, gekookt ei en zout en peper Satesalade met komkommer
sausje maken: mosterd en mayo mengen. Wrap insmeren met het sausje, erop een plak ham (lekker van de AH: plakken beenham met mosterd), daarop wat sla. Klinkt simpel, maar zooo heerlijk!
Wrap insmeren met tomatensalsa (doritossalsa doet t goed!), daarna sla en ham erop. Kan zo ook met kipfilet!
Als zwangere ben ik jullie enorm dankbaar! Mijn favoriete hapje zonder de zalm. Ik weet nu al wat ik met kerst ga maken, carpacciowraps met rookvlees, mjam!
wraps met koude spagheti saus ( wel lekker beetje pikant maken) ... oprollen in een rolletje .. mooi in stukjes snijden .. hmmmm zo lekker ! en lekker hartig !