Wie weet er nog leuke kerstfilms voor kinderen? ik heb nu de santa buddies en the polar express bedankt! x taatje
De narnia films voor een winters sfeertje. The Grinch, The Santa Clause, Annie, en als je het aankunt Home Alone 1 t/m ...
santa paws 2 heb ik vanmiddag hier gekeken met mijn zoon en een vriendje van hem. Erg leuk en hij is nederlands nagecyngroni...... nou ja vertaald . irritant voor ons maar handig met de hele kleintjes. verder wel een echt kerstige film.
Van welke leeftijd? Ik vond Home Alone altijd heel leuk. Snow dogs? Niet echt een kerstfilm, maar wel sneeuw enzo =)
Home alone 1 t/m 3....4 vind ik stom. Ooh oeps voor kids hea nou de films die ze hierboven hebben genoemd zijn zeker leuk.
Ligt inderdaad aan de leeftijd. Mijn zoon( inmiddels 6) vond home alone vorig jaar helemaal het einde! Mijn dochter houdt erg van Disney!
ze zijn 3 en 5.. santa buddies en snow buddies hebben ze gekeken.. nederlands gesproken ook.. oudste is ziek dus zocht wat leuks voor te kijken.. ga de films die jullie noemen even na.. verder nog iemand anders die leuke films weet.. thnxxxxx
Blauwteen het kerstelfje, is al een oudje, maar heb em vaak gekeken toen ik klein was http://productimages.wehkamp.nl/is/image/Wehkamp/133339_pb_01/430/blauwteen-het-kerstelfje-de-teddyberen-kerst-(dvd).jpg