Kleding ruilen ander filiaal in ander land?

Discussion in 'De lounge' started by Druif78, Dec 16, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Druif78

Druif78 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,724
    1
    36
    Weet iemand dit, misschien forumleden die net bij de grens wonen?
    Ik heb een stapel kleding gekregen voor onze dochter. Het komt bij de C&A vandaan, maar is gekocht net over de grens, in Duitsland. Aangezien ik daar helemaaaaal niet bij in de buurt woont en de kleding geruild dient te worden, vroeg ik me af of je deze ook in een ander filiaal kan ruilen hier in Nederland?

2. Hopefultimes

Hopefultimes Fanatiek lid

Sep 5, 2012
    2,209
    1
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij mag dat niet, maar je zou ook even contact met de winkel kunnen opnemen en het uitleggen.

3. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

Aug 3, 2008
    2,165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Ik zou even de C&A bellen morgen, bij het ene bedrijf kan dit wel, bij het andere niet, ik weet ook niet wat de C&A ermee doet.

Bij zowel mijn huidige werkgever als mijn vorige (beide kledingzaken) mag je uit alle landen artikelen retour aannemen als er maar een bon bij zit en de kaartjes er nog aanzitten... en binnen de juiste termijn uiteraard...

4. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,550
    524
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Bij veel winkelketens mag je wel ruilen bij een ander filiaal, maar of het ook geldt voor een ander land durf ik je echt niet te zeggen.
    Mocht het nu echtechtecht heel lastig gaan worden... ik woon in Duitsland, net over de grens en heb ook een NL postadres.... dus ik zou het evt wel voor je willen/kunnen ruilen.

5. Druif78

Druif78 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,724
    1
    36
    Tsja, anders bel ik morgen wel even naar een C&A hier, waar ik zou willen ruilen... ik weet dat Duitsland met veel dingen wel goedkoper is, dus kan me voorstellen dat het dan niet in NL geruild kan worden. Of het is net even een iets ander assortiment... dan hebben ze er in NL ook niks aan!

Wat ontzettend lief, hopmarjanneke! Misschien dat ik nog inga op je aanbod. Al zal het wel een dure business worden, aangezien het echt een pakketje kleding wordt met bijbehorende verzendkosten... Maar goed, kleding waar je niks aan hebt is ook weer zonde ;)

6. JosieJ

JosieJ Niet meer actief

Ik zou ook even bellen. Heb het wel een met jack&jones gehad uit Antwerpen, dat mocht niet hier geruild.

7. Smnee

Smnee Niet meer actief

De ketens hebben internationale prijzen, dus c&a is niet goedkoper daar ;)
    Ik zou even naar de winkel bellen, ik denk dat dit wel kan, c&a is altijd wel van de goede service...

8. Druif78

Druif78 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,724
    1
    36
    Zijn de prijzen hetzelfde?? Oeh, dan kan in mn voordeel uitpakken, thanx! Ik bel ze mogen gewoon op, ik heb de bon en ik kan binnen 8 dagen ruilen, verwacht dat dat allemaal goed is.

9. Steph80

Steph80 Bekend lid

Apr 26, 2012
    881
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb een keer een broek van de C&A Brussel terug gebracht bij C&A hier, werd niet moeilijk over gedaan.

10. Druif78

Druif78 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,724
    1
    36
    Yes! Dat biedt hoop! Hopelijk is het gewoon standaard beleid hier... en verschilt het ook niet nog eens van filiaal... lijkt me gek.

11. Smnee

Smnee Niet meer actief

Gaat wel lukken denk ik :)

12. nazli21

nazli21 VIP lid

Jul 28, 2006
    7,052
    9
    38
    fulltime mama
    Normaal gezien mag het niet van c&a. Ik heb in c&a antwerpen gewerkt en daar mocht je van nederland niet ruilen.

13. Druif78

Druif78 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,724
    1
    36
    oeh... misschien verschilt het dus dan wel per filiaal...??:( Of bedoel je dat kleding vanuit NL niet in Antwerpen geruild mochten worden?

14. topper12

topper12 Niet meer actief

Op de prijskaartjes van de Hema staan toch echt 3 verschillende prijzen (Nl/D/Be) ;)

15. Druif78

Druif78 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,724
    1
    36
    Nou, met die gedachte begon ik dus ook te twijfelen!

Maar heb bericht gehad dat Buitendlandse artikelen gewoon geruild mogen worden MITS deze ook in het filiaal te koop zijn.
    Daar twijfel ik een beetje aan... maar we zullen zien!

Share This Page