Ik ga volgende week mijn abonnement verlengen,maar ik weet niet goed welke van deze twee ik nou ga kiezen. Qua prijs verschil is het niet mega veel verschil, voor de iphone ga ik iets meer betalen, betaal nu 51 euro en dan 59 euro. Voor de Sony z3 Compact zal ik wat minder gaan betalen ongeveer 47 euro. Voor de Sony z3 weet ik het niet precies. Ik vind het belangrijk dat een telefoon snel is, en aan kan wat ik ermee doe. Volgens ml gaan mijn telefoons altijd stuk omdat ik er te veel mee doe... naja daar is een smartphone toch voor ? Ik zit veel op internet, email, maak veel foto's enz ook veel voor me werk en gebruik veel verschillende apps. Camera vind ik ook erg belangrijk, nu zag ik dat de iphone 6 maar een 8mp camera heeft en de sony een 20. nogwat. Zijn er hier dames die ervaring hebben met de iphone of sony?
en nog een klein voordeeltje.. mijn ouders emigreren naar Noorwegen volgende maand en hebben beide een iphone/ipad enz Facetime is dan wel makkelijk.. maar anders is Skype natuurlijk nog een optie geloof ik
Over de Sony kan ik niet oordelen, ik kan alleen zeggen dat ik super blij ben met mij iPhone 6 plus. Top toestel. Aantal mp zegt trouwens heel weinig over de kwaliteit van de foto's. Er is laatst nog een review geweest met Samsung, Sony en iPhone 6 en de iPhone maakte verreweg de beste foto's. En ja, Facetime en iMessage is heel handig. Succes met je keuze!
Toevallig twijfel ik ook over deze toestellen. Heb nu een iphone maar de Z3 (ik wil de gewone aangezien alleen deze een kleur verkoopt die compact niet heeft) vind ik ook erg mooi! Overigens de MP zegt niet alles. De lens speelt een veel belangrijkere rol dan de hoeveelheid MP Ik weet dat Iphone sowieso goede foto's maakt maar de Z3 ook. Twijfel hier dus ook
Ik had net even gekeken maar ben ook niet veel meer kwijt qua abbo als ik voor de iPhone ga. Vind t maken van de iPhone alleen altijd zo duur..en tricky dat de batterij er niet uit kan. Bij mijn Samsung heb Ik twee keer gehad dat me batterij stuk ging en dan kon ik makkelijk voor 20 een nieuwe kopen. Hebben jullie je iPhone verzekerd en waar ? Ik zit nu bij pro assistent
Verzekering ben ik idd ook benieuwd naar! Ik neig toch meer naar de iphone na wat reviews gelezen te hebben.. is misschien iets duurder maar die paar euro maakt ook niet meer uit denk ik dan.