Logica weet ik ook niet hoor, maar was enige wat bij mijn broer hielp. Meerderde malen nagevraagd of hij niet weerstand verhogend bedoelde…maar was echt weerstand verlagend ♀️
Maar die zalf is een oude zalf toch (die jij eerder zelf had gebruikt)? Ik betwijfel of die dan nog wel werkt.
Ja die zalf is idd wat oud. Er begint nu wel wat los te komen. Alleen heeft hij nu echt pijn aan zijn tenen. Hij kan niet normaal lopen Even niks doen nu maar...
Ja daar zit ik ook aan te denken. Ik ben nog niet bij de huisarts geweest. Ik ben zelf voor één wrat heel lang steeds naar de ha geweest. Hielp geen bal, maar dat aanstippen deed vaak flink pijn. Dus zie dat voor hem niet zo zitten.
Mijn dochter had er inmiddels 16, allemaal op haar rechtervoet en alleen op en rond de tenen. De grootste 2 vorig jaar 2x laten behandelen met stikstof bij de huisarts zonder blijvend resultaat. Ze had er toen nog maar 6, vorige maand waren het er in totaal 16 2 weken geleden kijk ik er weer eens goed naar tijdens het nagels knippen en op 1 na zijn ze ineens allemaal verdwenen, gewoon niks meer van te zien. Het heeft bij elkaar dus ruim 1.5 jaar geduurd, maar haar lichaam heeft ze uit eindelijk zelf opgeruimd. Zoon heeft er 1 onder zijn voet, erg pijnlijk met momenten 2x behandeld bij de huisarts, maar lijkt te diep te zitten. Ik ga de ducttape tip van hier eens proberen