Het is een erg mooie tattoo qua hoe het eruit ziet. De sterren hadden echter wel wat strakker gemogen, of was dat de bedoeling? Ik ben alleen tegen het tatoeëren van namen, heb daar iets tegen. Hoewel kinderen daar wellicht een goede uitzondering op zijn...
Ik hou van tattoo's met kindernamen. Vind alleen je letters erg onduidelijk. Las in je banner dat hij Jelle heet, kon dat er niet echt uit halen, dacht eerst Jette te lezen.
De ster naast de J is ongelijk. De J lijkt ook erg op de G. Maar verder vind ik "m mooi. Belangrijkste is dat jij 'm geweldig vind.
Haha ik dacht dat je zoontje een tattoo had, vond het al zo vreemd Vind de naam mooi maar de sterren wat minder, ze zijn niet gelijk en staan niet allebei even ver van de naam af.
Oh jee, die sterren.. Maar als jij er maar blij mee bent, natuurlijk. Ik las trouwens wel meteen Jelle.
Mooi hooor!! Zzou ik ook trots op zijn.. Heb zelf ook 1 op mijn arm van mijn zoontje! Ben er super trots op! Mijn volgende zoontje komt op mijn schouderblad haha