Hoe ligt de baby (beweegt veel boven)?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Mirro, Nov 16, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mirro

Mirro Fanatiek lid

Dec 27, 2007
    1,782
    30
    48
    Hoi,

Vorige week was ik bij de vk en ze zei dat de baby nog in stuit ligt (33 weken). De kans is groot dat de kleine nog op tijd draait volgens haar.
    Nu heb ik de afgelopen week heel vee beweging gevoeld en nu vooral helemaal bovenin mn buik. Heeft iemand een idee of dat juist bij stuit- of normale-ligging voorkomt?

Alvast bedankt!

2. linnepinnie

linnepinnie Actief lid

Feb 5, 2007
    252
    1
    0
    Bij mij dachten ze ook een aantal controles achter elkaar dat de baby in stuit lag en dat er nog alle tijd was om te draaien. Kwam ik bij 34 weken zwangerschap weer op controle, was de beeb ingedaald! En lag ook al vast. En ze dacht nog steeds in stuitligging. Dat vond ik echt schrikken, want dan kun je een thuis bevalling wel vergeten natuurlijk!

Mocht dezelfde dag nog voor een echo en wat bleek? Paniek om niks. Baby ligt keurig zoals het hoort en is zeker voor een tweede gewoon behoorlijk vroeg aan het indalen geslagen. De eerste lag past vast in mijn bekken met 37 wk.

Ik voelde hem trouwens zowel boven als beneden aardig goed bewegen en kon er dus echt geen pijl op trekken hoe ie nou lag. heel vervelend vond ik.

Maar goed. Met de ligging kunnen ze er dus ook flink naast zitten. Hoor het om mij heen ook best vaak eigenlijk.

3. joycje

joycje Fanatiek lid

Aug 21, 2009
    1,079
    0
    0
    Bij mij lijkt ie volgens de verloskundige met koppie naar beneden te liggen. voel de meeste beweging boven in mijn buik bij mijn ribben..

4. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

Jun 7, 2009
    3,029
    1
    0

Hier idem.. Kotertje ligt met 't koppie naar beneden en trapt me boven helemaal lens... :D

Share This Page