Welke slofjes...

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Wendy30380, Jul 30, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Wendy30380

Wendy30380 Fanatiek lid

Mar 27, 2008
    1,000
    0
    36
    Ik zoek leuke en gemakkelijke slofjes voor Finn. Zie overal Oxxy, Zootjes, maar geen idee of deze goed zijn......met welke slofjes hebben jullie goede ervaringen (makkelijk aan en uit etc)?

Hoor het graag!

2. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,543
    4,729
    113
    Female
    Ik heb met beide goede ervaringen, al vond ik dat de zootjes wel erg uitliepen.

Je zou ook eens hier kunnen kijken, zijn iets goedkoper en super slofjes!

Leren babyslofjes | Babyschoenen

3. Linda86

Linda86 VIP lid

4. Mamadaisy

Mamadaisy Fanatiek lid

Jan 1, 2010
    1,533
    6
    38
    Wij hebben goede ervaring met Oxxy. Zijn wel wat duurder maar het kwaliteitsverschil is er wel degelijk. We hadden een goedkoper paar gekocht maar dat kon ik gelijk terugsturen omdat er een gat in de zool zat.
    Het nieuwe paar ging ook maar kort mee want het leer scheurde.
    Dus liever wat meer geld kwijt en er wat langer mee doen.

5. Marnick

Marnick Fanatiek lid

Mar 16, 2008
    1,167
    0
    0
    Wij hadden nep-Zootjes, gekocht bij de Schoenenreus. Ben het merk even kwijt, maar er stond op "Made by Zootjes". Wij waren er erg tevreden over.

6. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,725
    3
    38
    Maastricht
    Ik vind de slofjes van BabyPaws erg goed, zitten mooi, goed materiaal en leuke modellen. Ik vind ze ook prima aan en uit te doen met het klittebandje, als ik Juul even afleid is het geen probleem. Ze is heel creatief, maar krijgt zxe met geen mogelijkheid uit (en probeert het ook niet meer).

www.toffesloffe.nl is een leuke site

7. mejosje

mejosje Fanatiek lid

Jan 26, 2009
    2,846
    0
    0
    Ik gebruik en ben erg tevreden over de bobux slofjes.

8. justme1974

justme1974 Fanatiek lid

Jan 20, 2009
    3,822
    2,003
    113
    Wij hebben slofjes van Boumy. Die zijn er echt in alle kleuren die je kunt bedenken. Met koud weer zijn de voetjes goed warm en met het warmere weer geen zweetvoetjes of andere problemen. Echt geweldig en betaalbaar!

9. Bloemie80

Bloemie80 Actief lid

Aug 1, 2008
    452
    0
    0
    wij hebben shooshoos en ik vind ze echt superleuk (in ieder geval voor meisjes)

10. mamasim

mamasim Actief lid

Mar 8, 2009
    255
    0
    0
    Hier vanaf het begin Oxxy slofjes gebruikt, zowel de suede als de leren. De leren beviele me iets beter en vind ik ook wat mooier.
    Je hebt ze ook met twee soorten sluitingen; met ritsje en klittenband aan de zijkant of zonder ritjse en klittenband aan de achterkant. Die laatsten vond ik prettiger. Lekker makkelijk.

Heb trouwens gemengde ervaringen met de Aapie slofjes/ schoentjes. De slofjes vallen daar volgens mij nogal klein en er zit aan de achterkant een elastiekje, wat erg in de achterkant van zijn voetje drukte.
    We hebben van Aapie wel de gevoerde laarsjes (slofjes) in de winter heel veel gebruikt en er veel plezier van gehad! Zaten als gegoten!

Share This Page