Beste verloskundige, Nog een klein vraagje, maar die is heel klein Zie boven! Je weet wel, zo'n weegschaal waar een stroompje door loopt om je vetpercentage te meten; zou dat schadelijk zijn voor de vrucht? En zo ja, kan ik dan m'n sokken aanhouden als ik erop sta, want wil wel een beetje m'n gewicht in de gaten houden... Alvast dank voor je tijd )
hoi, staat dat niet in de gebruiksaanwijzing? Op die professionele staat dat het niet mag als je zwanger bent. dus ik zou voorzichtig zijn. Sokken maakt niet uit denk ik. Kun je dat onderdeel niet uitzetten dan? Mirjam
Ha Mirjam, Wederom weer een snelle reactie! Dank daarvoor. In de gebruiksaanwijzing staat alleen dat je abnormale resultaten kan krijgen indien: -...., -...., -zwangere vrouwen, -..., etc. Dus ook nog terloops. Verder zie ik niets staan. Wat kan er dan gebeuren met de vrucht als je op een elektrische weegschaal staat dat het niet mag bij professionele?
hoi, ik heb geen idee, maar ik zag laatst bij een benzinestation zo'n profi ding staan en daar stond op dat zw. vrouwen niet mogen (en hartpatiƫnten niet en nog enkele uitzonderingen). Als er in jouw gebruiksaanwijzing staat dat het geen kwaad kan mag je het gewoon gebruiken. Mirjam
Tja, dat staat er ook weer niet. Er staat gewoon niets over. Wat ik wel raar vind, moet ik zeggen... Heb er bij mijn vorige mk's ook opgestaan, want toen stond ik er niet bij stil dat er dan stroom door je lijf gaat. En nu vroeg ik het me bij deze derde zwangerschap ineens af... Nou ja, ik doe het gewoon lekker niet, hoef ik me ook niet onzeker te voelen... Oja, qua dat sokkenverhaal, als je je sokken aanhoudt kan ie je vetpercentage niet meten, dus neem aan dat sokken niet genoeg geleiden om stroom door je lijf te laten lopen. Ik zou allicht dus met bergschoenen erop kunnen staan, hahahaha