Nekhernia

Discussion in 'De lounge' started by woez, Sep 9, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. woez

woez Fanatiek lid

Sep 19, 2009
    1,129
    205
    63
    In 2016 heb ik 2 maanden in de ziektewet gezet door oa nekklachten. Inmiddels zijn we bijna 2 jaar verder en heb ik nog steeds klachten. De 1ne dag is er niks aan de hand en de volgende dag kan ik mijn hoofd amper draaien en ben ik hier weer 5 tot 7 dagen zoet mee. Inmiddels begint het echt vervelend en frustrerend te worden aangezien ik iemand ben die altijd maar bezig is . Ik heb al meerdere behandelingen bij een fysio gehad maar dat heeft niet het resultaat gehad waar ik op had gehoopt. Mijn vermoeden is dat dit niet zomaar nekklachten zijn en het misschien wel eens een hernia kan zijn. Morgen ga ik de huisarts bellen. Wie heeft dit ook gehad en wat waren de klachten?

2. Madelie

Madelie VIP lid

Jun 14, 2014
    11,473
    8,734
    113
    Wat ik zelf heb zijn verschoven nekwervels. Gisteren ook weer. Had waarschijnlijk weer raar gelegen s' nachts. Kan dan werkelijk niets meer omdat de zenuwen in mijn nek klem zitten en de pijn is ondraaglijk. Ook veroorzaakt het hoofdpijn waardoor ik met momenten bijna niet meer uit mijn ogen kan kijken. Soms heb ik langere tijd pijn en ga ik naar een chiropractor en die zet alles weer op zijn plek. Nu duurde het een dagje en vandaag is het gelukkig bijna over.
    Laat goed onderzoeken wat de werkelijke oorzaak is van je nekklachten. Anders kunnen ze ook meer kwaad dan goed doen. Sterkte!

3. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,264
    6,789
    113
    Bij mij zijn nekklachten door hormonen, spieren en stress.

Alleen als ik het drukker heb dan normaal of stress ervaar krijg ik het...maar ook altijd rond dezelfde periode in mijn cyclus. Op het eind een paar dagen voordat ik ongesteld moet worden. Dan wel zeker 4 a 5 dagen last.

Nu ik magnesium extra neem is het een stuk minder.

Misschien is dit helemaal niet wat jij hebt...maar ik wilde het wel plaatsen...misschien heb je er iets aan.

Share This Page