Misschien geef ik hem wel aan mijn man voor zijn verjaardag. Hij is echt supernetjes met zijn boeken. Op het gestoorde af. Ik lees al geen boeken meer van hem, want ik wil er gewoon mee op bed kunnen liggen, tussendoor een slok drinken kunnen nemen of het boek mee kunnen nemen naar de wc ofzo. Hij wordt daar half panisch van. Een boek lees je zittend op de bank en je mag een boek vooral niet te ver open doen. Pffff.
Ik heb ze besteld en vandaag binnengekregen. Super leuk, heb nu pijn in mijn vingers van het rondjes tekenen. Morgen geef ik er 1 kado aan een vriendinnetje.
Heb er ook een gehad..zouden we samen met mijn zieke vriendin wrecken..voor wat leuke lachmomentjes en die waren er! Echt cool.. tijdens etentjes het boek uit je tas pakken en wat er op je bord ligt erin smeren, krijg je vreemde blikken hoor Helaas niet helemaal af kunnen maken, ze overleed Maar is zeker een heel leuk kado!
ik heb daar toen een topic van geopend! zal wel verdwenen zijn door de crash. Het is idd leuk om te doen, maar hier ligt hij een beetje te verstoffen moet ik zeggen. Misschien binnenkort weer eens tijd voor maken.
Ik heb dit boek met kerst gekregen van mijn mannetje. Ik ga morgen ff stiften en potloden halen ( hebben we niet in huis :S) en dan ga ik beginnen. Supr funny!
Ik vind dit ook superleuk!!!! Zoals ik bij meerderen al las; mijn agenda's waren aan het einde vh jaar dubbel zo dik, hahahaha, dus dit is echt iets voor mij, heel gaaf, ga hem gelijk bestellen!!!!! . Heeft iemand al foto's???
Super leuk! Heb hem ook gelijk besteld voor mezelf en voor een vriendinnetje. Kan niet wachten tot ze binnen zijn