doorwerken of niet?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Metire, 12 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metire

Metire Niet meer actief

Ik werk normaal gesproken full time maar ben door bekkenklachten 6 ipv 8 uur per dag gaan werken. dat gaat op zich wel, het heeft mijn klachten niet echt verbeterd maar het is in ieder geval wat meer rust.

nu was ik vandaag aan het werk en voelde me erg misselijk, kreeg hartkloppingen, rillingen, een harde buik (die ik al een paar dagen telkens heb), hoofdpijn, ik viel gewoon bijna flauw. ik me ziekgemeld op advies van de verloskundige en mijn urine laten testen of ik misschien blaasonsteking heb. niet het geval.

nu heb ik wel erg druk, stressvol werk (ben tandartsassistente) ik moet ook veel heen en weer lopen, snelsnelsnel. en vraag me af, wat is wijsheid? doe ik er goed aan om 6u per dag te werken? moet ik minder werken? moet ik uberhaupt werken? ik weet het niet meer.. mijn werk zal er in ieder geval niet blij mee zijn!

2. bambi1990

bambi1990 Niet meer actief

hoi blijzwanger,

als ik jou was zou ik dit met de vk overleggen wat het beste is voor jou, misschien kan zei jou hierin raad geven wat je moet doen. zelf persoonlijk als ik jou verhaal lees zou ik nog minder gaan werken. bijv. 4u op een dag? zodat je de middagen rust kan nemen.
    ik had ongeveer het zelfde als jou en ben ook minder gaan werken met 25 weken. je moet wel om jezelf en vooral om je kindje denken. succes ermee.

Deel Deze Pagina