Wrong number... blunders met verkeerde telefoonnummers

Discussie in 'De lounge' gestart door Annemeis, 21 okt 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.538
    11.096
    113
    Vrouw
    Noord Brabant

    Oh een vorige opdrachtgever heeft ook wel eens zoiets geflikt. Ze was kwaad om iets en ze mailde mij in niet onverstaanbare taal wat ze daar van vond. Maar omdat ik aldoor in de cc stond in de berichten richting klant had ze dit antwoord niet alleen aan mij gestuurd maar ook aan de klant!
    Haha dat is niet meer goed gekomen :roflmao:
     
    Leo85 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  2. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.578
    7.196
    113
    Was jij niet ook diegene die nog een groot bedrag tegoed had van je opdrachtgever (zal dezelfde wel zijn geweest als ik het zo lees)
    Is dat nog goed gekomen?
     
  3. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.538
    11.096
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    haha ja zelfde persoon. Is gelukkig goedgekomen meg hulp van een advocaat. Heeft wel even geduurd maar ze is toch over stag gegaan...
     
    Gewooniemand en Nellie4 vinden dit leuk.
  4. Annemeis

    Annemeis Fanatiek lid

    11 sep 2011
    2.155
    768
    113
    Hahaha, durf je de buurman nog onder ogen te komen?

    Heb zoiets ook eens gehad maar dan niet met een telefoon;
    Kwam thuis na het sporten en zag de wc deur op slot. Dus ik zeg door de WC deur: ga je mee naar bed schat, ik heb zin in je!
    Hoor ik keihard gelach vanuit de woonkamer en de wc. Bleek dat mn man in de woonkamer op de bank zat en zn beste vriend was onverwacht langsgekomen en zat op de wc, oeps!

    Toen die bewuste vriend jarig was zette ie me er mooi weer mee voor schut, zegt ie dus toen ik binnenkwam heel luid: Daar is de vrouw de me vorige week nog vroeg of ik met haar naar bed wilde! Zag je de verjaarsvisite kijken! En hij lol natuurlijk, kon wel door de grond zakken. En hij smakelijk het verhaal aan iedereen uitleggen.
     
    regenboogworst, Lill, Leo85 en 12 anderen vinden dit leuk.
  5. GroeneBomen

    GroeneBomen VIP lid

    7 mei 2019
    22.509
    26.043
    113
    Vrouw
    Dat een vriendin mij een zeer uitgebreide sexting stuurde en ik terug stuurde: bedankt voor t compliment ;)
    Haar kerel en ik hebben dezelfde beginletter en ze had even te snel gedrukt ghegheghe


    Op mijn werk opnemen met naam en andere locatie noemen, waarop de andere kant zegt: och verkeerd verbonden! Waarna die gelijk weer belde; naa hoe kan dat nu? Heb ik u weer aan de lijn! Pas toen viel bij mij het kwartje dat ik de verkeerde locatie vrolijk benoemde. En dat gebeurde niet 1 keer hahaha en mensen hangen ook mooi braaf op en bellen dan weer en zijn dan zo verbaasd dat ze weer verkeerd hebben gebeld . Eh nee,mijn fout. Gelukkig geen klachten gehad :p
     
    Huismuisie en Madelie vinden dit leuk.
  6. Sneeuwmees

    Sneeuwmees VIP lid

    11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    Mijn zus had ooit een wat oudere (hele grote) hond in huis genomen. Lief beest, maar hij was altijd buiten gewend en had wat moeite met de zindelijkheid in huis. Als ze hem 's morgens uitgelaten had en hij had niet gepoept, dan deed hij dat dus in huis als ze aan het werk was. Omdat zij, vanwege haar werk, ook niet eindeloos met hem kon blijven lopen tot hij gepoept had, had ze een soort van systeem met mijn vader opgezet. Dan belde ze hem op als de hond niet gepoept had en dan ging mijn vader altijd even later nog een keer met hem uit. Inmiddels was dat een heel regelmatig ritme geworden, dat mijn zus altijd op dezelfde tijd belde als de hond niet gepoept had. Op een dag ging de telefoon weer en mijn vader was ervan overtuigd dat het mijn zus was. Dus hij zegt geen naam meer en neemt direct op met: Niet gepoept? Ja, toen was het dus iemand van mijn moeders werk.:oops:

    En toen ik hoogzwanger was, dacht ik vast slim te zijn door een groepsapp op te zetten, zodat we in een keer iedereen op de hoogte konden stellen. Ik had dat nooit gedaan en wist niet dat iedereen hier al gelijk een melding van kreeg. Ik had die app-groep 'geboorte' of zoiets genoemd. Dus een enorme paniek onder de mensen omdat ze dachten dat de bevalling al begonnen was. Hele avond druk geweest iedereen gerust te stellen dat het een 'foutje' van mij was.:rolleyes:
     
    Madelie, Lill, Leo85 en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. Snies

    Snies Fanatiek lid

    22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Ik heb vroeger een paar keer gehad dat wanneer mijn vader een nieuw nummer nam hij zijn oude nummer oftewel prepaid simkaartje aan een bekende van hem gaf of familielid.

    Dan wist ik zijn nieuwe nummer nog niet uit mijn hoofd en vergat ik altijd de oude weg te gooien uit mijn telefoon en stond er dubbel papa in en ik vaak de recente contacten terug zie in mijn oproepen lijst en zodoende dus de verkeerde belde en dan ook echt stug opnieuw blijven proberen als men aan de andere kant 100 keer zegt iemand anders te zijn.:roflmao:
    Dat ik dacht van hoe kan dit nou en pas dan viel het kwartje. Tegenwoordig houden de meesten hun eigen nummer en anders wijzig ik direct het nummer onder de contact naam zodat ik die fout niet meer kan maken.
     
  8. Floeperd

    Floeperd Fanatiek lid

    16 okt 2013
    3.011
    2.368
    113
    Vrouw
    In het begin van onze relatie stuurde ik een antwoord op een appje van mijn schoonmoeder of ze een bakje koffie kon komen doen;
    ‘Is goed hoer!’

    Ik mocht toen gaan uitleggen dat mijn autocorrect het woordje ‘hoor’ te saai vond of zo.

    :|
     
    Madelie, Huismuisie, Meiske2015 en 5 anderen vinden dit leuk.
  9. Nellie4

    Nellie4 Fanatiek lid

    25 jan 2017
    4.578
    7.196
    113
    Oh fijn. Mooi dat ze daarmee nog over de brug is gekomen.
     
    Huismuisie vindt dit leuk.
  10. Bubblez

    Bubblez Niet meer actief

    Heel wat jaren geleden een kinky smsje gestuurd naar ik dacht mn vriendje (destijds dan). Maar die verstuurde ik per ongeluk naar het huisnummer van mn beste vriendin dr ouders.

    Ik dacht geen man over boord. Tot mn vriendin vertelde dat hun een "slim apparaat" hadden die smsjes voor las als voicemail..

    Echt. Omg. Ik heb die mensen maandenlang niet aan kunnen kijken.
     
    Want2beAmom, Madelie, aicirtap en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. AnnemarieK77

    AnnemarieK77 Actief lid

    6 jun 2019
    324
    489
    63
    Vrouw
    Nou natuurlijk direct per app uitgelegd dat het niet voor hem was. Hij begreep het gelukkig.
    Maar de volgende ochtend toen ik hem buiten tegen kwam was het, voor mij wel wat ongemakkelijk.
     
  12. prjbt

    prjbt Niet meer actief

    Mijn 2 oudsten heten Puck en Rik.. kan je je voorstellen wat dat af en toe oplevert :oops::roflmao:
     
    cherrytomaatjes, fanona, RachelleNM en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. MamavanLieverd

    MamavanLieverd VIP lid

    1 dec 2014
    7.242
    5.196
    113
    Dus eigenlijk geef je hier een hele goede tip om de kindernamen die je kiest even goed te screenen op spraakverwarringen wanneer je ze combineert? :roflmao::D:p (Sta je echt niet bij stil: “he Pick en Ruk, we gaan eten”) :roflmao:
    Goede tip :thumup:
     
    Want2beAmom, Madelie, RachelleNM en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. prjbt

    prjbt Niet meer actief

    En toch vind ik het nog steeds de leukste 2 namen en geen seconde spijt :roflmao:
     
    MamavanLieverd vindt dit leuk.
  15. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.538
    11.096
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik heb in het verleden een tijdje bij postNL gewerkt. Daar hadden ze ooit een Dick aan de Top. Met een een of andere happening was Wim Kok daarbij.

    Dat kwam ook wat gek over bij de engels sprekende gasten. Gekke Hollanders :roflmao:
     
    Want2beAmom vindt dit leuk.
  16. Lumiere

    Lumiere Fanatiek lid

    11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Jaren geleden toen ik nog alleen en vrijgezel in een appartement woonde kwam ik 's avonds laat thuis van het sporten, stap uit mijn auto en op dat moment krijg ik een sms:

    "Hey, ik ben net aangekomen in je huis en lig lekker warm in je bedje te wachten met een wijntje, xx Sharif"
    :eek::eek:

    Wie deze romantische prins was wist ik niet, maar mijn huisje was leeg, donker en kaal toen ik binnenkwam. Geen romantische Sharif met wijn te bekennen :roflmao:

    Heb hem uit lolligheid een sms teruggestuurd "waar dan, ik zie je nergens, kom maar op met die wijn!"

    Kreeg ik een hele sms vol verontschuldigingen dat zijn vriendin bijna hetzelfde nummer had als ik en sorry sorry hij schaamde zich echt en het zou nooit meer gebeuren. :roflmao:

    Ik hoop dat hij en zijn vriendin er net zo om hebben gelachen, wat een timing net toen ik thuiskwam
     
    Waxinelichtjes, fanona, Ysabella en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. Ligero

    Ligero VIP lid

    1 aug 2011
    6.805
    1.516
    113
    Was dat even een teleurstelling :roflmao::roflmao:
     
    Lumiere vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina