ei tijdens menstruatie? of helemaal geen ei en toch ongi?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door LadyAnn, 1 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyAnn

LadyAnn Actief lid

27 apr 2008
    110
    0
    0
    Gastouder/kinderopvang
    Hoi Allemaal

Ik ben beetje de kluts kwijt. Nu al een paar keer korte cyclus gehad en ook deze keer weer maar 22 dagen. Nu was ik 8 nov ongi geworden tot 12 nov toen dacht ik dat het over was was vrij heftig namelijk en toen alleen af en toe met afvegen nog maar na 1 dag niks te hebben gehad werd het weer heftiger 15 nov flinke bloedprop. 17 nov hebben mijn vriend en ik geklust want we dachten het is over na klussen ook 2x weer veel bloed gehad. gelijk de 17de weer gestart met ovu testen en totaan 29 nov allemaal negatief!

Kan me ei tijdens die menstruatie geweest zijn? toen niet getest en geklust niet zo fris met dat bloed. Ben me ei kwijt :s Kan je ook ongi worden zonder Ei?

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Jeetje, snap wel dat dit verwarrend voor je is. Ik denk alleen niet dat je ei tijdens je menstruatie is geweest, maar volgens mij kan je wel ongi worden zonder dat je een een ei krijgt. Moet je anders maar eens op google zoeken. Heb je de vorige keren wel een ei gehad denk je? Even in de gaten houden in ieder geval.
    En misschien duurt je cyclus deze keer toch weer langer, dus ook om de paar dagen blijven testen dan maar...

Succes!

3. LadyAnn

LadyAnn Actief lid

27 apr 2008
    110
    0
    0
    Gastouder/kinderopvang
    Hoi Lotte

alvast bedankt voor je antwoord.

Ja ik blijf nu door testen ook nu ik weer ongi ben. dan heb ik een hele cyclus lang kan ik echt weten of ik wel een ei krijg. Vorige cyclus dag 8 begonnen met testen en toen ook geen ei gehad en dag 19 alweer ongi. Ben toen pas met testen begonnen dus weet niet of ik daarvoor een eisprong heb gehad. beetje raar allemaal :s heb nu wel deze ronde etos zwanger worden 1x per dag genomen.

4. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    okee, als je toen na 19 dagen ongi was dan was testen al te laat. Als je eisprong toen wel geweest is dan zat ie sowieso voor die 8 dagen.

Ik gebruikte zelf ook eerst die pillen van de etos. Nu gebruik ik mama & baby van davitamon. Die kun je gebruiken voor, tijdens en na de bevalling (ook met foliumzuur dus). Er zitten er 120 in en is in verhouding dus goedkoper dan die van etos. En die hoef je maar 1x per dag te nemen en die van etos eigenlijk 2x. Is maar een tipje hoor hihi.

Hopelijk komt je ei toch nog, probeer je in ieder geval niet te druk te maken!

Liefs

5. LadyAnn

LadyAnn Actief lid

27 apr 2008
    110
    0
    0
    Gastouder/kinderopvang
    ja die van mama en baby heb ik de eerste 6 rondes gebruikt toen ook teunisbloemolie erij geslikt om de cyclus op regel te krijgen. En de laatste ronde en nu over op etos zwanger worden dan hoef ik maar 1 soort te slikken. Helpt allemaal niet veel hiero maar ok :)
    Nee druk maken doe ik gelukkig niet maar ja zolang klussen en er later achter komen dat je nooit een ei hebt is toch zonde van de tijd :S Dus hopelijk komt me ei wel :)
    Thanks Lotte en jij ook succes met alles.

6. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Ja das zeker zonde van je tijd. Zit dat teunisbloemolie alleen in die van Etos dan? Niet dat ik dat al denk nodig te hebben hoor, maar vond t zo'n gedoe dak die 2 keer per dag moest nemen.

Thnx, liefs Lot

7. LadyAnn

LadyAnn Actief lid

27 apr 2008
    110
    0
    0
    Gastouder/kinderopvang
    nee teunisbloem is een aparte pil. Special voor je cyclus en om alles goed en gezond te houden. Dus moest er nog foliumzuur bij slikken en dat was mama en baby en in de etos zit voor alles wat in. dus voor mij wat handiger.

8. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    in mama en baby zit ook alles wat je nodig hebt voor tijdens en na de zwangerschap.

9. LadyAnn

LadyAnn Actief lid

27 apr 2008
    110
    0
    0
    Gastouder/kinderopvang
    weet iemand anders hier misschien nog een antwoord op? Ben zo benieuwd. heb vandaag toch maar weer ovu test gedaan dag 5 nu, maar negatief is ook wel te vroeg denk ik maar ok

10. samkids

samkids Niet meer actief

Hoi Lady Ann, anovulaire cycli komen zeker voor. Niet vaak bij de meeste vrouwen, maar het gebeurd wel.

Óf jij hebt je positieve ovu-testje gemist, óf je heb afgelopen cyclus geen ei gehad. Dat kan en is ook niet ernstig.

Succes er mee.

11. LadyAnn

LadyAnn Actief lid

27 apr 2008
    110
    0
    0
    Gastouder/kinderopvang
    Heey Drew

bedankt nog voor je reactie :)

Ik blijf gewoon doortesten met de ovu testen deze ronde. Tot nu toe nog geen 1 overgeslagen en ook nog geen positieve test gehad. Als ik nu weer geen positieve ovu test krijg dan ga ik de huisarts even vragen. Want ja 3 rondes zonder ei schiet niet op.
    wachten geduldig af. Onze tijd komt wel :)

Jij ook veel succes!

Deel Deze Pagina