halloo ik ben 5 weken zwanger! en gister avond had k een beetje ongii buikkrampjes maar dat heb ik al zoon 1,5 week het is egt zoon zeurende krampjes maar gister avond had ik ietjes meer pijn en dat waren maar 2 steekjes en toen ongeveer na 5/10 min kreeg ik bloed en het zat een beetje tussen rood en roze in er kwam ook een bloedpropje en die was wel gewoon egt roood!!! Ben gelijk naar de het zh geweest maar die vrouw zij dat ze niet veel kon zegen omdat het te vroeg was ze heeft mijn baarmoedermond gevoelt en zij dat ie wel dicht zat, ook heeft ze en echoo gedaan maar daar was alleen het vrucht zakje op te zien en verder niks. en het enigte wat ik me kreeg was dat ik afmoest wachten het kon een miskraam zij geweest het kan er ook 1 worden en het kan ook gewoon dat er verder niks aan de hand is.!! nu heb ik nog geen duidelijkheid wat denken jullie.? X Sirin
Wat rot zeg!!!!En wat een onzekerheid. Maar je kan echt niet meer doen dan afwachten. Het kan zijn dat het bloedpropje het vruchtje was. ik duim voor je!
ja dat dacht ik ook eerst dacht ik wel ff dat het een vruchtje was maar daarna toen ze zij dat het vrucht zakje er nog zat dacht ik ook van nee