Maar waarom bel je de huisarts ipv de verloskundige? Je hebt geen verwijzing nodig van de huisarts om naarde verloskundige te gaan. Wellicht nemen zij het wel serieus en heb je eerderwat zekerheid. Succes.
ik probeer nog een keer de ha en anders bel ik een verloskundige . ik moet ws mn controles allemaal in het zh volgen ivm ziekte vancrohn
Ze belt me straks terug. Het zal dus wle niet dat ik een verwijzing krijg. Nou dan bel ik gewoon een verloskundige, en vraag haar om een verwijzing
Hey Makey, Ik hoop dat je gauw duidelijkheid hebt... getsie al die onzekerheid... 'k was al een paar dagen aan het vragen naar je en durfde eigenlijk niet hier te kijken, maar ik zie dat je nog steeds in spanning zit... Lekker zo'n huisarts die er gelijk maar van uit gaat... 'k hoop dat je vanochtend een beter contact hebt gehad en dat ze je gauw doorstuurt voor een echo... dikke knuf voor die ellendige onzekerheid
ik heb een brief, mocht met 7 weken pas heen ja dag dat doe ik nie tik kan morgenochtend in het zh terwecht dus dan weet ik meer
Nou ja duidelijheid, er is een inwendige echo gemaakt en het vruchtje was nu 6.4dgn (zou anders 6.1 zijn) en er was een beginende hartslag te zien en horen van 110 pmin. dus ik spring nog niet helemaal een gat in de lucht maat tis in ieder geval beter dan dat ik eigenlijk zelf had gedacjt. Ik dacht echt dat het fout was en ging hier ook vanuit. alleen ja dat bloed waar dat nu vandaan komt geen idee.en de gyn (in opleiding)wist ook niet zoveel.
Nou das toch al heel positief... klim maar weer een beetje terug op die roze wolk 'k snap wel dat het nog steeds lastig is als je niet weet waar het bloed vandaan komt... 'k blijf voor je duimen dat het goed gaat
ik heb sinds vanmorgen ook weer oud bloed. we zulle zien over 2 weken ben wel erg misslekijk(dat was ook niet weggeweest) wordt erger ook blahhhhhhhh erge honger al vanaf t begin maar nergens trek in heel vervelend
Ik heb dit precies hetzelfde gehad... bruin bloed gevolgd door rood bloed.met daarbij menstruatiekrampen. Was ervan overtuigd dat het fout zat! was de hele dag aant wachten op de echte miskaam. dokter gebelt, echo gehad.. Hartje klopte! was toen 6 weken! Morgen weer een echo,.. en heb sinds een paar dagen weer last van ongesteldheidskrampen. Erg spannend! Succes!
Ik ging er idd vanuit dat het niet goed was en zat te wachten op helder rood bloed, ik wilde al een pilletje vragen dat het sneller ging, erg he. En dan (was een beginnende assistent) zag ze toch een kloppendhartje, nog wel wat onduidelijk maar toch een hartslag van 110 ongeveer en dat is goed.