vraagje over cyclus

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door staffie, 9 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. staffie

staffie Actief lid

12 aug 2008
    247
    0
    0
    hoi dames, even een vraagje
    ik had vanaf het begin dat ik stopte met de pil een cyclus van 31dagen, maar vorige maand werd dat doorbroken, was 3 weken `overtijd`
    nu is het deze maand weer `normaal` namelijk 32dagen
    maar ik vraag me dus af wat moet ik nou aanhouden, gewoon die 31dagen of 32 ?of moet ik ook nog rekening houden met die lange cyclus van vorige maand....
    heb me banner op 31 dagen gezet....

2. Dees83

Dees83 Actief lid

4 jul 2008
    110
    0
    0
    winkelmedewerker
    noord-holland
    Weet het niet zeker maar volgens mij zeggen ze toch dat je je kortste cyclus aan moet houden ivm. het missen van je ei anders.

3. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Ik dacht het aanhouden van je langste cyclus? 32 dus...
    haha moeilijk hoor dat vrouwen lichaam!
    Nou ben ik zelf ook wel erg benieuwd?!

4. naad24

naad24 Bekend lid

22 sep 2008
    771
    0
    0
    Goede vraag, sorry ik kan er geen antwoord op geven.
    Vorige maand werd ik na 24 dagen ongi nu na 26 dagen. Dus ga de volgende maand rond me ei extra klussen.

5. staffie

staffie Actief lid

12 aug 2008
    247
    0
    0
    thx voor jullie reactie zit gelukkig maar 1 dagje verschil tussen, afgezien van die ene lange cyclus tussendoor :rolleyes:
    ik ga ook maar gewoon extra klussen :)

6. annie1979

annie1979 Fanatiek lid

4 sep 2008
    3.264
    0
    0
    Geen idee. Maar kan je wel adviseren om lekker te blijven klussen.

7. Dragonfly

Dragonfly Niet meer actief

Gewoon lekker blijven klussen. Ik zit een beetje in hetzelfde schuitje. Heb sinds april mijn cyclus bijgehouden. Na 4 keer 28 dagen was het ineens 31 en de laatste keer zelfs 39 dagen.
    Ik ga uit van de korste en de langste cyclus. De meeste kans om je ei te spotten zoals ze dat hier zo mooi zeggen.
    Ik zit eraan te denken om te gaan tempen, om een beetje een beeld te krijgen van wanneer de eisprong daadwerkelijk is en wanneer de ongi komt. Hoop natuurlijk dat ie niet meer komt, maar goed, dat is aan moedertje natuur.

8. Germpie85

Germpie85 Niet meer actief

Ik zou in ieder geval 31/32 dagen aanhouden, zodat je je ei niet mist.
    En verder gewoon om de dag of om de 2 dagen klussen.

Succes! :)

9. 2bb

2bb Niet meer actief

Sluit me aan bij Alina, om de 2 dagen klussen mis je je ei niet, zaadjes blijven toch iets langer in leven.

succes!

10. mb01

mb01 Actief lid

14 mei 2008
    321
    0
    0
    Hoi,

Ik hou mijn kortste cyclus aan. Mij is verteld dat de periode na je ei en tot je ongi kan liggen tussen de 10 en 18 dagen (verschilt per vrouw). In mijn geval betekent dit dat mijn ei springt tussen dag 19 en dag 27. In die periode ben ik dus druk aan het klussen geweest, en nu hoop ik dat ik mijn ei niet heb gemist.
    Hoop dat je er wat aan hebt.

DDOOEEGGG

11. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Hoi Staffie.
    Gebruik je ovulatietesten?
    Meiden hadden me dit ook geadviseerd hier.
    Heb net besteld bij www.Babyboomshop.nl Heb je een starterspakket 30 ovulatie- + 6 zwangerschapstesten voor 27 euro en als je er reclame van maakt krijg je 1 pakket gratis erbij. Waarom probeer je zoiets niet. Ga het ook proberen ben benieuwd!

12. staffie

staffie Actief lid

12 aug 2008
    247
    0
    0
    hi, nee ik gebruik nog geen ovulatietesten, ben wel aan het tempen
    als het deze maand weer niet raak is zal ik er maar wel mee gaan beginnen ;)

Deel Deze Pagina