Wat zouden jullie doen dat is mijn vraag ben vanmorgen echt even door de grond gegaan na een neg test en een uur later de te zien. dacht dat alles nu toch wel een beetje regelmatig zou zijn na een half jaar. voor mijn miskraam had ik een lange cyclus zou denken van de pil. maar ik werd wel zwanger nu is het een hele tijd vrij kort geweest en nu opeens 34 dagen, ik heb zo het gevoel dat er iets mis is. heb zo'n last van waarschijnlijk eisprong en ook van de ongi vanmorgen de dok gebeld maar die is op vakantie . wil het liefst aar de gyn om alles te checken maar doen ze dat al wel? Hoop dat jullie me kunnen helpen.
Hey Wuppie, ten eerste wil ik zeggen dat ik het vervelend voor je vind. Ik weet hoe het is om van die ontzettend onregelmatige cyclussen te hebben. Ik wordt nu, na deze miskraam wel geholpen om mijn cyclussen weer regelmatig te maken. NU zijn wij wel al bijna 2 jaar bezig. Maar ik heb vorig jaar na de miskraam, meteen aan de bel getrokken, omdat mijn cyclussen niet normaal op gang kwamen. IK moet er wel bij zeggen, dat dit allemaal nog viel onder de nacontrole van de MK en de curettage, dus dat was mijn geluk. Ik zou jouw probleem zeker met de HA bespreken en vragen of hij je doorstuurt naar de gyn. Want ik weet hoe het voelt, en dat moet je ook echt aangeven, dat het je gewoon iedereen maand weer frustreerd dat je van die lange cyclussen hebt. Heel veel succes ermee. Liefs Hope
Wup, wat balen meis.....Ik had altijd mega mooie cyclus (dus ook na 17 jaar pil). 27 dagen eisprong op dag 15. Na mijn mk was daar geen pijl meer op te trekken...Ik tempte en gebruikte ovutesten en daaruit kon ik dus zien dat mijn cyclus volledig in de war was. Dit is niet meer goed gekomen, maar ik ben dus wel weer zwanger geworden in de 7de ronde na mijn mk! Het maakt dus niets uit of je onregelmatig bent voor het wel of niet zwanger worden. Ik ben na 5 maaden wel naar de HA gegaan omdat ik ook dacht dat er iets met me was. Zij was heel lief en heeft me meteen doorverwezen naar mijn gyn. Ik heb toen een afspraak gemaakt voor 8 weken later. Dat heeft me kennelijk goed gedaan, want ik kon die afspraak met de gyn meteen combineren met mijn eerste echo!