Wij hebben de brief afgelopen zaterdag gehad voor mijn dochter. Volgens mij heb ik er zelf ook recht op dus nog heel even afwachten of er nog een brief voor mij komt maar ik ben al oh zo blij met de brief voor mijn dochter. Speelt alle extra kosten nog niet kiet maar het is toch lekker meegenomen.
Ik zie toevallig dit topic voorbijkomen, heb niet alles gelezen, maar dacht moet even reageren... Ik heb vandaag de brief ontvangen met het bedrag wat eind deze maand overgemaakt wordt... Ik had er niet eens stil bij gestaan dat ik in aanmerking zou komen voor een tegemoetkoming dus schrok nogal! Ik steek graag mijn kop in het zand en besefte net dat ik idd toch echt reuma heb.....
Ik heb net voor de zekerheid even gebeld, maar ze kon me garanderen dat ik een tegemoetkoming krijg door mijn aandoening. Ze bevestigde dat ze nu nog steeds bezig zijn met het verzamelen van informatie omdat het dit jaar allemaal vertraagt is. De komende week zullen er dus nog vele brieven de deur uit gaan voor iedereen die een tegemoetkoming gaat krijgen.
Krijg hem al jaren, maar nu nog niets gehad. Heb een mail gestuurd en kreeg een antwoord dat het tot eind november kon maar dat de eisen ieder jaar anders zijn dus misschien val ik er nu ineens buiten ofzo...
Gisteren kwam tot mijn verbazing brief van CAK binnen voor mijn zoontje. Kende heel het CAK niet, ook nog nooit gehoord van Wtcg , maar we hebben er blijkbaar recht op . Fijne meevaller zo op het einde van het jaar!
heb de brief ook al weer een paar weken binnen. Wel apart is dat wanneer ik op de cak-site een vragenlijst invul ze zeggen dat ik het niet krijg terwijl in de voorwaarden mijn enkel-voet-orthese wel mee telt. Maar krijg mooi ongv 350 euro dus mij hoor je niet klagen.
ik heb de brief gisteren binnen gekregen. 500 euri erbij eind december. ben er erg blij mee want heb weer erg veel zorgkosten gehad dit jaar.
Net via de site de aanvraag voor compensatie eigen risico 2012 aangevraagd want die had ik dus ook niet gekregen. Mijn aandoening stond er wel tussen. Ik hoop het, is toch weer 85 euro. Mijn eigen risico is bijna op gegaan aan mijn medicijnen. Ik hoop dat ik toch ook nog de brief van het wtcg krijg.