Ik denk dat de meeste mensen hier de humor gewoon niet snappen. Kom op zeg neem het niet zo serieus. M'n man en ik moesten in iedergeval er wel om lachen. Deze vonden we ook erg grappig: ‪Billy Mays kaboom! dub‬‏ - YouTube
hahaha hier nog een linkje trouwens naar iemand die meer van dit soort filmpje heeft.. ‪Kanaal van Jabo0odyDubs‬‏ - YouTube Vooral het filmpje wat direct opstart. Geweldig.. En het is ook nog echt een serieus product!! Je gaat toch geen servetje kopen voor 8,-?! Doe dan niet zo'n laag truitje aan muts! hahaha.
Ik had m in eerste instantie zonder geluid gekeken en snapte niet wat er grappig aan was. Net nog een keer mét geluid en ja, toen viel t kwartje Ik heb er overigens ook een, heerlijk hoor en echt anders dan een vest of badjas
Het komt ook doordat het filmpje zo oud als de weg van Rome is. Ik heb hem al zooooo vaak gezien Voor mij niet meer grappig
om deze moest ik dan wel een beetje lachen !! en wat van dit filmpje dan..? ‪Shake Weight Dub‬‏ - YouTube.. Hoe verzinnen ze de producten !! haha
Vind je Tosh.O leuk? Had ik echt nooooit verwacht! ( wij liggen iig altijd in een breuk ) Maar ik vond het grappig filmpje hoor!