Hallo allemaal, Mijn vriend en ik zijn sinds augustus 2006 met de pil gestopt om zwanger te raken. Inmiddels zijn we in ronde 20 beland en hebben wij in ronde 16 vooronderzoeken gehad bij de Fertilliteitsarts waar niets uit is gekomen, we zijn allebeide kerngezond zonder afwijkingen. Deze ronde heb ik besloten om met ovulatietesten te beginnen zodat ik wat gerichter mijn eisprong in de gaten kon houden en zie hier gelukt! Ik heb vanochtend getest (2 dagen na NOD) en joepieeee we zijn ZWANGER!!! Mijn vriend en ik konden het gewoonweg niet geloven en hebben er gelijk een tweede testje achteraan gegooid en ook weer duidelijk die tweede streep! (Zie album) Toch ga ik morgen voor de zekerheid even een test halen bij de drogist voor de zekerheid. (De twee testjes van vanmorgen zijn van de Babyboomshop, wie heeft hier ook ervaringen mee? De ovu-testen werkten wel goed bij mij en de ZW-testen blijkbaar ook!) Ooohhh we zijn hier door het dolle heen. Vanmiddag op verjaardagsvisite bij mijn twee nichtjes, het wordt moeilijk om me stil te houden. Ik heb met mijn vriend afgesproken dat als het goed blijft gaan, wij het op vaderdag aan mijn ouders en schoonmoeder (schoonvader leeft niet meer...) gaan vertellen! Liefs, Gepie78 Edit moderator: ik heb je vraag verplaatst. Graag goed kijken waar je plaatst.
Van harte proficiat! Wat fijn dat het na zo'n lange tijd eindelijk gelukt is! Ik hoop dat je kan genieten van een mooie zwangerschap en over 9 maandjes een wolk van een baby in je armen mag sluiten!
Gefeliciteerd wat fijn voor jullie Mag ik vragen welke merk ovulatie testen jullie gebruikt hebben? Lfs yach.