wat een k*t week zeg!!

Discussie in 'De lounge' gestart door ikke1981, 25 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    #1 ikke1981, 25 nov 2010
    Laatst bewerkt: 25 nov 2010
    Je hebt soms van die dagen dat je denkt, :x:(
    Nou is het hier al de hele week aan de gang, het begon met zondag

Quinn werd wakker, en zag al aan zijn oogjes, die is niet lekker. In de loop van de dag liep zijn koorts op naar 39,7. Lekker vroeg naar bed met hem, en slapen maar!
    Ja mooi mis, hij sliep onwijs onrustig, en koorts bleef aanhouden.

Nou goed, kan hij ook niks aan doen natuurlijk, en maandag direct naar mijn werk gebeld en op het antw apparaat ingesproken dat ik er dinsdag niet kon zijn ivm met Quinn. Dacht doe het zo vroeg mogelijk, kunnen ze gelijk kijken op het rooster.

IN de middag werd ik door mijn leiding gevende gebeld, om te kijken hoe het met Quinn ging en of ik er woensdag er weer zou zijn. Sja kan niks beloven natuurlijk, ligt eraan of Quinn beter is.

Maar maandag kwamen we er ook achter dat er fraude is gepleegt bij ons, (zie topic fraude) Dus de gehele maandag middag aan het bellen geweest en de nodige zorgen meekomend natuurlijk.

Maandag avond moest ik gewoon werken, nou dat ging goed.
    Dinsdag moesten we naat het politie buro, wat een eeuwigheid duurde natuurlijk. Mijn schoonmoeder had opgepast op Quinn, en in de middag is hij lekker naar bed gegaan. Quinn had nog steeds wat verhoging en niet lekker, maar ging wel ietjes beter, dus dacht die is morgen wel flink opgeknapt

IN de avond wilde hij weer vroeg naar bed, en die nacht was ook weer een drama nacht, maar stond zonder koorts en vrolijk op.
    Mooi dacht ik. Mijn man was jarig, en wilde bij de hema zijn kado ophalen, was die nog steeds niet binnen, daarbij zei de buggy van Quinn ook doe het zelf maar, en die zakte in elkaar, buggy naar de klote, pfffff ook dat nog.

In de middag begon Quinn met het uur meer te hoesten, en dan ook flink hoesten, en hij werd weer warmer en warmer. 39,7 en om half 5 was het 40,7!! HIj werd benauwd, dus pakte zijn ventolin, OP, verdomme! Direct de ha-post gebeld, na lang zeiken, kon mijn man de puffer ophalen. De koorts wilde niet zakken, dus na 4 uur weer een zetpil gegeven, en na 5 uur weer eentje, en toen ging het eindelijk wat beter.

Dacht ga lkker vroeg naar bed, we hadden ondertussen de viiste al afgebeld, en dus neem het ervan. Vond mijn buurman het nodig om de tv om half 11 zo hard te zetten in zijn slaapkamer, dat ik in mijn slaapkamer kon mee genieten. Woest was ik, ik kon dus niet slapen.

Uit eindelijk om half 12 naar bed gegaan, de nacht was weer drama natuurlijk. Vanmorgen de dokter gebeld, en de assisitent vond het wel degelijk nodig dat Quinn langs zou komen, (astma patient ook) maar Quinn had geen koorts meer. Thuis begon Quinn al te schreeuwen dat hij niet naar de dokter wilde, bij de dokter heeft hij de hele tent op zijn kop gezet, en hij heeft een beginnende long onsteking! Ook dat nog :(

Hij krijgt een flinke kuur, mag geen zetpillen meer, om te kijken of de kuur wel aanslaat.

Ik ben helemaal klaar met deze week, ik wil rust, slapen ect ect en vooral dat mn mannetje lekker opknapt en hij ook lekker kan slapen, want hij ziet er echt niet uit.

Sorry voor mijn lange verhaal, maar wilde het even van me afschrijven

2. Pff, dat is inderdaad wel erg veel tegelijk zeg.. Sterkte meissie! :(

3. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Jeetje dat is zeker niks
    Beterschap voor Quinn

4. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    wat een rot week! hoop dat je kleine man snel opknapt en dat t met jullie allemaal wat beter gaat aankomende week! xxx

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    om het plaatje compleet te maken, Quinn is weer verschrikkelijk aan de diaree van de kuur, gelukkig slaat de kuur wel goed aan.

tmobile loopt ook weer te klooien(zie topic), arggggggg, ik wil een nieuwe week, nieuwe ronde nieuwe kanzen

6. Sensea

Sensea Niet meer actief

veel sterkte meid en vooral voor quinn. wat sneu dat hij zo ziek is.

7. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Beterschap voor Quinn en nog sterkte met de rest.
    Dikke knuffel van ons

8. ella27

ella27 VIP lid

22 jan 2010
    13.977
    1
    0
    oow jakkes wat een klote week
    sterkte voor jullie en ontzettend veel beterschap voor quinn!!

9. Blaak

Blaak Niet meer actief

Tis erg rot als je kinderen ziek zijn. De mijne werden beide ook ziek deze week (klein buikgriepje dat ong. maar 2 dagen duurde gelukkig). Daardoor kon ik ook niet naar school en moest ik thuis blijven. Mja Ik heb iig wel goed nieuws te horen gekregen dat ik mag doorstromen naar niveau 4 op mijn school en vanaf maandag zit ik al in een andere klas dus nja toch weer goed nieuws :) Mijn week was dus wel redelijk goed.
    Mja je kan er idd niks aan doen als je kind ziek is, hopelijk is hij gauw weer beter. Het heerst ook ontzettend nu. Ik zelf heb trouwens een HEP-B spuit gehad op school ook deze week, waardoor ik me ook flauw voelde maar gelukkig niet ziek. Wel een spierpijn in me arm pfff voel het nu nog haha

Sterkte met de kleine iig. Hopelijk is je week volgende week veel beter!

10. littleladybug

littleladybug Niet meer actief

wat vervelend dat alles tegelijk komt.

Ik heb zelf als alles wat tegenzit wel een motto, waarj mss ook wat aan hebt (en anders moet je'm maar gauw vergeten;)):

Als dit het ergste is wat me overkomt, heb ik een supergoed leven

succes met alles

11. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes!

Quinn knapt al goed op, echt wonderspul! Alleen reageerd hij qua gedrag er weer slecht op, maar goed nemen we even voor lief, we weten dat hij er niks aan kan doen.

12. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Bijna een nieuwe week, joepie!!

Nog maar een paar dagen en is Quinn klaar met de kuur, arme man, zijn billetjes liggen op, want hij is enorm aan de diaree, zucht..........

Maar goed gelukkig verder geen gekke dingen meer gebeurd, dus we gaan weer vrolijk verder!

13. Sensea

Sensea Niet meer actief

fijn dat de kuur aanslaat. heb je nog iets aan de tips op je andere topic over de diaree?

Deel Deze Pagina