Ik heb van het weekend de frituurpan laten vallen ( koud vloeibaar vet) op mijn keukenvloer ( tegels) Nadat we het meeste weggeraapt hadden ben ik aan de slag gegaan met schoon maken. Mr Muscle Jif ajax sorbo citroensap Kokend water met afwasmiddel. En nog ga ik overal op mijn plaat en zie je door huis vette voetstappen! Wie heeft de tip om deze ongeloofelijke troep goed te reinigen?
Dasty van de wibra geloof me top spul!! ik heb het ook een keer gehad op het laminaat!! Of anders super ontvetter van HG
Oooooooooooooh balen!! Twee tips: groene zeep!! Werkt zeeeeeer goed bij hardnekkige vet vlekken, dus wellicht ontvet het je vloer. En een afwasblokje oplossen in kokend water en met dit sopje flink aan de boen! Bleh!! Echt balen!!!
Kun je bij de Hanos/sligro kopen? Dan calgonit grill reiniger. Heb je ook geen zeeman in de buurt? Die heeft volgens mij ook een soort dasty.
hmmm ik heb het vroeger een keer gehad bij een weekendbaantje. Moest het toen ook doen met heet water en afwasmiddel en dan goed schrobben. Daarna opzuigen met waterstofzuiger. Pfff succes, het is inderdaad prut!
Indd Dasty! Hier ook een x de vetpan laten vallen dasty er overheen gespoten nergens geen last meer van
Hanos en sligro ook niet hier... Hahah ! Je zal je wel afvragen waar ik woon Zeeman zou ik wel kunnen kijken die hebben we wel. We hebben wel een action en xenos
heeeel herkenbaar *en nog geen minuut later belde de loodgieter aan voor de verstopping van de balkons.... *en moest dus eerst door mijn keuken dusty (of dasty hoe het nu heet?) werkt goed! of blue wonder
Blue wonder heb ik gehaald gisteren, en wilde dat vandaag ook gaan proberen... ( net of ik niets anders te doen heb )
St. Marc verfreiniger. Te koop bij Gamma, Karwei en iedere winkel waar ze verf en behang verkopen. Super spul. Hier gladde tegelvloer waar je zowieso al op je plaat gaat met sokken aan omdat het glad is. Sinds dat gebruik geen last meer van.
Hebben wij ook een keer gehad.. Eerst goed insmeren met gewoon afwasmiddel, zo uit de fles.. Daarna paar keer met stoomreiniger erover.. Zie er nu niets meer van..
St. Marc is inderdaad goed spul! Ontvet heel goed! En anders moet je misschien eens kijken of ze van HG iets hebben? Dat verkopen ze in diverse supermarkten en anders bij de Gamma of zo. Succes meid, wat een rot klus zal dat zijn!