Ik word echt gek op mijn werk, er is gewoon geen bal te doen!! Ik werk op een kantoor, 2,5 dag in de week en het is zo belachelijk rustig, ik heb gewoon geen werk. Ik kan daar niet tegen. Ik heb al opgeruimd, gepoetst, vanalles! Maar nu is er niets meer te doen! Mijn collega's hebben het ook, maar we kunnen ook niet de hele dag kletsen. Ik wil graag een andere baan maar zo makkelijk is dat niet natuurlijk. Ik zit wat te internetten, maar dat houdt ook op op een gegeven moment! De dag gaat niet voorbij zo.
waar kan ik solliciteren??? of een dagje ruilen anders, hier ligt nog een berg strijk, de badkamer en keuken kunnen wel een goeie beurt gebruiken, en dan nog 100 klusjes haha
Ik heb in het verre verleden ook zo'n baan gehad...was gewoon niks te doen, behalve wc's poetsen enzo maar daar was ik niet voor aangenomen dus niet mijn pakkie an. Dat waren lange dagen en ik werkte nog fulltime ook. Op een gegeven moment heb ik ontslag aangevraagd omdat ik weer wilde studeren. Ik kreeg een leuke premie mee van mijn baas en ging er vandoor Maar ja, dat waren andere tijden...
Je zou ook kunnen gaan slapen achter je bureau en zo word je slapend rijk. Ik zou het juist wel lekker vinden als ik jou was. Lekker inderdaad internetten, je teennagels lakken, uit je neus eten. Etc... Ben ook wel benieuwd wat voor werk je doet.
Ik weet niet wat voor werk je doet, maar is er geen mogelijkheid om via je werk een cursus te doen. Kun je dan mooi onder werktijd doen, of deels onder werktijd. Jij verveelt je niet meer, het is goed voor je cv en ontwikkeling en je werkgever zal er ook blij mee zijn.
Erg herkenbaar helaas. En de dagen duren dan zo lang... Ik werk de ene week 3 dagen en de andere week 4 dagen, maar de dagen kruipen al weken voorbij... Een andere baan... tsja, denk dat ik weinig werkgevers kan vinden die zo flexibel zijn als de mijne. Daar komt bij dat ik een vast contract heb en m'n partner niet... Dus een te groot risico... Het is trouwens niet dat de zaken niet goed gaan, want dat loopt wel, maar het is allemaal gewoon onder controle. Degene die mij tijdens m'n verlof vervangen heeft die baalt trouwens, want die is een beetje door de mand gevallen... Zij had nl. tijdens mijn verlof nooit ergens tijd voor, en nu blijkt dat ik zoveel tijd over heb worden er natuurlijk wel vraagtekens richting haar kant op geschoten...
Ik ben secretaresse. De eerste paar dagen, weken is het nog wel leuk. Lekker internetten, kletsen, maar daarna..... Wat kun je zoals doen op internet? Ik weet het niet meer hoor! Het is saai, saai en saai!! Nog tot 5 uur . De tijd gaat echt te langzaam! En het is koud hier!
Oef dat heb ik ook ooit eens gehad en na twee maanden was het failliet. Hoop dat het bij jou anders afloopt. Probeer inderdaad een cursus of iets zelf te starten om niet helemaal in te kakken!
vooral niet de hele tijd op de klok kijken want dan gaat het nog langzamer. haal een geintje uit met iemand, bel de foplijn ofzo
Op mijn werk is er ook een periode geweest dat er steeds vrij weinig tot niets te doen viel. Mijn collega's en ik zijn toen gezamelijk (lastige) puzzels en raadsel gaan oplossen. En ik deed regelmatig een pittige sudoku tussendoor, daar kan ook aardig wat tijd in gaat zitten haha. Wel zou ik het met mijn werkgever hebben besproken, om te kijken of hij/zij nog suggesties heeft. Kan me voorstellen dat ze niet steeds willen dat het personeel betaald uit z'n neus zit te eten. Verder zo snel geen suggesties, sterkte! Niets te doen hebben lijkt / is eventjes leuk, maar voor intelligente wezens zoals mensen wordt dit vrij snel saai denk ik.
Eerlijk gezegd zie ik het hier niet nog lang bestaan nee, ik werk er nu een jaartje of twee. Het gaat niet super goed, maar toch gaat het al dik 7 jaar zo. Dus tsja.... Ik kijk wel verder maar er is weinig op dit moment. Ik ben wat recepten aan het overschrijven, maar daar heb ik ook niet de hele dag zin in!
Wat helaas bij ons niet heeft geholpen om gezamelijk eens in een brainstorm sessie te gaan zitten. Vaak heeft iedereen wel een idee maar samen kom je op nog vele betere ideeen. Je moet proberen niet in een sleur te raken dat werkt zo depri!