o jeetje nou dan schrik je inderdaad ja!! heb het ook een keer gehad ik bleef verstijfd op de bank zitten (stom he) maar nu je het over schrikken hebt..kom thuis van verjaardag en zit met mn ma en zusje op de bank..zegt mn ma ineens ooooh kijk nou..mn zusje slaakt een kreet en ik zie me daar een grote spin mijn richting op komen!!!!! ja echt zon dikke grote zwarte! en ik rust niet voordat hij weg is!! dus stofzuiger paraat, zaklamp en bank van de muur...kroop hij net omhoog!!! staat nu buiten pfff mn hart...
@ rica: dat is ook schrikken! Dapper dat je hem zelf hebt weggewerkt, ik wacht met dat soort dingen dan tot mijn man thuis is en ik hou zo'n beest met argusogen in de gaten
Ja nou ja, we hoorden wat lawaai op straat maar het was pas 1.00 uur en zaterdagavond, dus je staat er niet zo bij stil, en toen ineens hoorde ik ergens iemand op een deur bonken, ik denk, ga kijken, dus liep naar het raarm, zie ik zo de vlammen uitslaan, echt zo eng!! Toen is mijn man naar buiten gerend, ik heb vast ons dochtertje uit bed gehaald, en hij kwam al een politieagent tegen en we moesten direct ons huis uit. Bleek later dat er brand in een loods was waar ook gasflessen stonden en ze waren bang voor ontploffingen. Gelukkig is dat allemaal niet gebeurd en toen we eenmaal buiten stonden was de brand al veel minder. Maar zo eng! Waren overigens ook allemaal mensen die dan gewoon midden in de nacht aan komen fietsen om te kijken wat er gebeurt dat begrijp je dan toch ook niet....ik was blij toen we weer naar binnen konden. Ben je inmiddels een beetje geruster? Komt je man nog thuis vanavond?
@ eylem: ja, ik hoor mijn man nu net in de tuin, dus hij kan meteen even kijken naar dat ding Ik ben inmiddels wel weer wat rustiger ja, maar ik hoop toch echt niet dat vannacht die andere afgaat Ik snap dat ramptoerisme ook nooit en al helemaal niet midden in de nacht idd... Gasflessen bij brand zijn al helemaal eng!
hebben jullie trouwens wel eens een brandoefening gedaan in huis? of de ontsnappingsroute door je hoofd laten gaan?
is gewoon stof als hij om niks afgaat. In de melder zit een infrarood straaltje en als die onderbroken wordt gaat de melder af zo werkt dat. Dus als hij er al een hele tijd hangt dat komt er stof op en op den duur dus ook tussen dat straaltje en dan gaat ie af. Dus je moet hem even helemaal afstoffen en uitblazen en meestal is dat genoeg. Als je er niet bij kan dan zal je helaas voor een nieuwe moeten gaan maar die zijn niet zo duur meer. succes
Nee, wij eigenlijk niet! Jullie wel? ik denk er wel eens aan, maar ja... door struisvogelpolitiek stop ik het dan toch weer weg... eigenlijk best onverstandig