Ik heb ook al weer zin in morgen!!! Nou ja dubbel wel maar vind het wel spannend. Heb die foto al 100 x bekeken vandaag. Zie bijna een roze streep inmiddels op mijn gordijnen, muur en dekbed zo staat het op mijn netvlies. In april was ik in 1 x zwanger maar met slechte afloop, eug, en re eileider verwijderd dus ti's allemaal extra spannend. Maar o zo welkom deze keer hebben we niet geschud na het vrijen dus als het al zo mag zijn dan hopelijk ook op zijn plek! (Mijn vriend Zegt altijd dat het zijn schuld is vanwege te hard schudden, zodat ik me niet rot voel). We duimen voor nu en anders op naar de volgende ronde en hebben we toch ook een beetje gelachen met zijn allen. Super lieve reacties iig, thanks Meiden!
Zie ook n licht streepje, hoop dat ie duidelijk is morgen en je beebje op de goede plek zit! Spannend meid!
Nou ik zag op die van gisteren amper iets die van vandaag wel, dus dan lijkt mij dat hij donkerder is. Spannend hoor!
Op de eerste test (na de aliëntest) zie ik eerlijk gezegd niets, maar op die van vandaag een heel licht streepje! Ik blijf dit topic volgen hoor, totdat ik heel groot ZWANGER zie staan! Hoop het heeeeeeel erg voor je! En het ziet er wel zo uit...
O jeetje!!! Wat spannend... Ben accuut misselijk maar dat is vd spanning denken. Waarom doen we onszelf dit aan dat vroegtesten?? En Fieke ik snap je. Tuurlijk wil je strepen plassen het liefste een regenboog. Maar op 9dpo vind ik dit nog maar een spannend lijntje en pas zwanger als ik digitaal zwanger zie staan. Maar duim met je mee x
Zag net wel toen ik de testen onder elkaar legde dat ik per ongeluk 1 van test point had gepakt ipv k2v5.... Zou dat nog wat uitmaken?