Zit nu op 10dpo en had dus op 9dpo de zogenaamde streep. Maar snap die gevoeligheid niet zo goed. Meet de 1 vanaf 20 Hcg en de ander vanaf 25 bv? Ik zou verwachten nml als er reactie ontstaat ik gisteren minimaal een waarde zou moeten hebben van 20 om enige vorm van activiteit op te wekken. En ik met een andere test 24 u later toch iets had moeten zien...? Of denk ik nu te wetenschappelijk? Zal vanavond en morgenochtend de laatste 2 testen er door heen gooien en wit is wit en bij activiteit of verandering test ik nog even door. Dank je liefies
Ik zeg ook zwanger hoor en doortesten metgezellen test dus die van 2 van kV. Zo zie je duidelijkheid niet met een ander merk er tussen door... Zou zelf vandaag doen haha ben niet zo geduldig meer voor mezelf
O wat jammer Truus, het zag er zo veelbelovend uit! Dat is zo balen met vroegtesten he... Hopelijk volgende ronde meer succes!
Dank je voor medeleven. Vanavond sushi gaan eten en wijntjes gedronken onder t mom t kan nog een maand en even zinnen verzetten. Was n lieve verrassing bij thuiskomst. Blijf morgen 11 dpo maar testen en dan zie ik het wel. Wel al zere borsten en rommelende buik wat past bij mij als progestron daalt. En dan volgende maand maar eens even lekker niks... En op vakantie.
Oja... Toch nog maar een testje met middagurine... En dan nu toch weer een tuurlijn... Hij is nog nat. Jeetje wat moet ik hier nou mee.
Strange! Misschien toch even een CB digitaal doen, dan weet je iets meer. Zo is streepjes plassen dus niet leuk. Niet ongesteld nog?
*even uit de meeleesmodus* Nou Truus, geloof dat ik momenteel dit het meest spannende topic vind. Je titel is meer dan terecht..wtf!? Op basis van deze foto zeg ik dat er toch iets aan de hand is in jouw buik! Ik blijf je volgen! *terug in de meeleesmodus*
Ik zou gewoon even wachten tot voorbij jouw nod en dan pas testen, je bent veel te vroeg begonnen en eigenlijk onnodig in de onzekerheid terecht gekomen Dus over een ca 2 dagen is jouw nod? Dan zou ik nog een kv'tje doen, deze laatste lijkt wel een tuurlijntje te hebben. Ennuh, wacht nog even met drinken totdat jouw ongi aanklopt
Misschien is het al eens ergens gepost, maar vond dit overzichtje van testen, hun gevoeligheid en de (soms geschatte) hoeveelheid HCG. Overzicht: gevoeligheid van zwangerschapstesten Leek me handig
Yep!! Kreeg ook elke keer zulke strepen op de kruidvattesten en was niet zwanger. Zijn echt geen goede testen meer...
Ja ik heb er ook weinig hoop voor want steeds soortgelijke strepen op welke dag dan ook. En soms gewoon een dag niet. Ik denk dat ik de kruidvat de volgende keer maar skip inclusief het vroegtesten haha. Dat was mijn eigen "fout". Zie het wel veeeeel voorbij komen ook bij andere meiden met "indrogers". Alhoewel sommige ook strepen zien die ik er in niet in gefantaseerd krijg hoor
Dit was mijn test afgelopen mei op 11 dpo. 4 dgn later gewoon mijn ms. Mijn mening; duidelijk een grijze 2e streep (indroger) Vind jou 2e streepje toch wel roze. Kan zijn dat het al vroeg is misgegaan
Ik zie wel een streep, hij is ook net zo breed als de controle streep en roze....maar ik zou over een paar dagen gewoon een digitale met indicator doen. Ik hoor zoveel verhalen over indrogers dat het misschien beter is om te zien zwanger of niet zwanger. Succes en hoop dat je toch een mooie test zult krijgen !!