Ik had vorige maand ook lichte streepjes en was denk ik niet zwanger, werd in ieder geval ongi. Maar jouw streepje is wel echt mooi even breed. Zou je eens een onbewerkte foto kunnen plaatsen? Wel heel spannend! Duim voor je.
Kan toch haast niet anders dan dat je zwanger moet zijn? Ik vind het er erg positief uitzien.. Zou idd een digitale test doen met indicator Ben heel benieuwd Vind hem wel op mijn test lijken van 10dpo. Voeg een foto toe..
Ik heb veel valse strepen gehad op kruidvat testen, maar je hebt er nu al verschillende achter elkaar, lijkt me hoopvol. Over een paar daagjes heb je hopelijk meer duidelijkheid.
Oh meid. Wat blijft het spannend. Ik zou een paar dagen wachten en een cb halen. Heel veel geduld toegewenst!
Hoi kattenvrouwtje, leuk want Truus is de naam van mijn kat , dat ga ik ook doen. Niet meer testen want word hier ook niet wijzer dan wel beter van. Als er nieuws is, menstruatie of duidelijke test, sluiten we deze soap haha
Vandaag nod dag en testje gedaan met test point. Simpelweg omdat ik gek werd van die vaag blijvende strepen vd kruidvat. Ben niet ongesteld maar test is ook zo goed als wit. Ja ergens in de verte lijkt iets door te schemeren maar zo ontzettend vaag voor op je nod dat we er maar vanuit moeten gaan dat deze soap eindigt. Nu hopen op een fatsoenlijke menstruatie en het liefst een beetje snel. Thanks voor t medeleven en de support!!