vragen over all-in hotel

Discussion in 'Vakantie en vrije tijd' started by Eriva, Oct 8, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Eriva

Eriva Niet meer actief

Wij hebben nu een zomervakantie geboekt, voor in juni :), ons dametje is dan 1, 5 tegen die tijd. Voor het eerst met z'n 3en vliegen lijkt me zo leuk! Maar ik ben ook een planner, piekeraar enzo en wil dingen altijd ruim van te voren afgetikt hebben, dus waar ik benieuwd naar ben... we gaan naar een all in hotel, van Riu, hoe zit het met de kinderbedjes, zijn die fatsoenlijk opgemaakt, of moet je zelf nog wat meenemen? Als volwassene krijg je elke dag schone handdoeken, geldt dat ook voor het kind? Dat soort dingen zeg maar.

Wie heeft hier ervaring mee?

2. sravia

sravia Lid

Jul 19, 2011
    63
    0
    0
    NULL
    Ohh lekker vooruitzicht!
    Onze ervaring is dat de bedjes netjes zijn opgemaakt bij aankomst en handdoeken zijn ook genoeg aanwezig. Ik neem vaak wel wat hydrofiele luiers mee, nemen weinig ruimte in. Ik droog de kids daarmee af bij het zwembad.

3. L0nneke

L0nneke Fanatiek lid

Dec 21, 2009
    4,971
    432
    83
    Nederland
    Leuk, waar ga je naar toe?

Hier gisteren een all in vakantie naar Tenerife geboekt.

Bedjes zijn doorgaans gewoon in orde. Zou inderdaad hydrofiele doeken meenemen. Altijd fijn om bij de hand te hebben (en wegen niks in koffer)

4. Mamalin83

Mamalin83 Bekend lid

Dec 2, 2012
    814
    0
    16
    Wij zijn van afgelopen zaterdag terug van een all-inclusive RIU hotel... Wil weer terug!! Hihi ;)

Maar als antwoord op je vragen; wij hadden voor onze dochter een 1 persoonsbed, en voor onze zoon een in nieuwstaat verkerend campingbedje op de kamer, was inderdaad al opgemaakt. Werd ook elke dag opnieuw opgemaakt. Verder zijn er meer dan genoeg handdoeken (zowel voor op de badkamer als voor bij het zwembad), deze werden dagelijks verwisseld.

Het was voor ons de eerste keer in een all-inclusive hotel, maar jee, ik zou daar wel aan kunnen wennen!

5. Eriva

Eriva Niet meer actief

Bedankt voor de info meiden!

@L0nneke, we gaan naar Spanje, vaste land met Arke. Wilde ook eerst naar Tenerife, maar de vliegtijden waren dramatisch, heen en terug 's nachts en nog eens een overstap en daar kon ik bij voorbaat al tegen op zien, met die kleine. Vliegreis nu is "maar" 3 uur en overdag, dus dat geeft me wat meer rust, eerst maar eens zien zo'n eerste vliegvakantie met de kleine dame haha. Volgende keer misschien toch ook wel Tenerife hoor!

@mamlin83, heerlijk he, zo'n all in hotel. Wordt voor ons de 3e x. Voor het eerst met z'n 3en dus. 1x eerder in een riu hotel gezeten en dat is ons toch wel heel erg goed bevallen. Dus vandaar weer deze keuze. Je betaalt misschien wel wat meer, maar dat is het zeker waard!

Share This Page