Komende week zitten we in een bungalowpark waar geen zwembad is. We willen een dagje naar een leuk zwembad met glijbanen, wildwaterbaan enzo. Ik twijfel tussen Swimfun in Joure en Aqua Mundo in de Huttenheugte, qua afstand is het ongeveer hetzelfde en we zijn bij beiden nog nooit geweest. Iemand ervaring met beiden en tips?
Huttenheugte is leuk, maar duur. Swimfun gaan wij bijna elke week heen, scheelt behoorlijk in de kosten en is ook leuk. Wel iets minder groot maar heel leuk.
Joure ken ik niet. Huttenheugte dadaarentegen.... Daar zijn wij kind aan huis. En doe je later de entree betaal je minder. Je kunt eerst lekker daar wat rondhuppelen in de marketdome en dan later gaan zwemmen. Voor ons is dat altijd dagje vakantie
Ik vind een dagje zwemmen in de huttenheugte echt absurt duur. In het weekend of met vakanties is het 19.95 pp. Wij zijn dan voor 4 personen 80 euro kwijt, alleen aan entree. Vind dat een beetje te gek, wij gaan dus alleen heen als we op het park zijn. Swimfun joure is goedkoper en de wildwaterbaan is ook erg leuk! Persoonlijk zou ik daar voor kiezen.
Nadeel van Joure vind ik dat ik na een paar uur last krijg van benauwdheid en jeukende ogen (kids ook) en dat er met drukte in mijn ogen niet veel toezicht is (kinderen blokkeren de Wildwaterbaan half of gaan er in lopen, geen/weinig toezicht bij het bad onderaan de glijbanen) Weer niet hoe het nu is naar de verbouwing? Ik koos voor de Huttenheugte, dan maar wat meer geld kwijt, maar stuk leuker
Thanks allemaal, inmiddels zijn we eruit; morgen gaan we naar Huttenheugte. Inderdaad prijziger, maar dat van chloor en zere ogen in Swimfun las ik ook in de recensies op Facebook. Mijn zoontje (en ik zelf in mindere mate) is daar heel gevoelig voor, dus als we bij wijze van spreken na een uur weg moeten uit Swimfun vanwege zere ogen is het ook een duur uitje.