Lijkt me leuk als het gaat lukken zonder hormonen. Syb, weet je al of je een jongen of een meid gaat krijgen?
nee het is nog steeds een verrassing ...manlief wil het niet weten ... heb het de vorige keer aan de gyn gevraagd of hij effe wou kijken maar hij had geen zin om een echo te doen ..en zei tja een echo is maar een beeld .... en nu heb ik zlef zoiets van ja het duurt nog maar 9 weken ...dat overleef ik ook nog wel .... toch heb ik zelf heel erg sterk het gevoel dat het een meisje is ... :-# hoop dat ik gelijk heb hihi
Had je in het begin niet het gevoel dat het een jongen zou worden? Spannend zeg, en het schiet nu ook al heel erg op! Wat gaat de tijd toch hard
ja in het begin wel een beetje geloof ik omdat im dacht dat het onmogelijk was dat er in deze familie meisjes geboren worden ..maar mijn schoonzus is ook net bevallen van een meisje ...dus wie weet .... het gaat echt zo snel ...word er wel s eng van ...zie heel er tegen de bevalling op ..maar goed moet er toch uit
Hey, Hier is het spannend nu. Mn banner is ingesteld op mijn langste cyclus met clomid. Ik verwacht donderdag mn ongi weer. Ik heb al sinds vrijdag/zaterdag ongi-krampen en dat heeft tot nu toe altijd nog hetzelfde betekent helaas. Vrijdag ga ik testen als ik niet ongi geworden ben. Ik ga het weekend dan naar duitsland toe zonder mannetje. Op dag 13 heb ik mn ei gehad dus zou eigenlijk een kortere cyclus verwachten, maar ik weet dus niet wat mn lijf zonder de clomid gaat doen. Vorige week ben ik tante geworden van een prachtig meisje en twee weken geleden is mn schoonzusje bevallen. Een heel dubbel gevoel....
oke ...dus feitelijk zou je nu al kunnen testen ...wel spannend ! maar goed het is idd moeilijk na te gaan wat je lichaam zonder clomid doet ...... pijnlijk is dat he als er mensen in je omgeving bevallen ....dat staat me allemaal nog scherp bij ....maar je mag de moed niet verliezen meis !
Oeh, spannend Wup! Ik duim voor je. Zal zeker moeilijk zijn als mensen in je omgeving zwanger zijn/bevallen. Hoop zo dat het voor jullie ook snel zo ver is!
Van hier ook sterkte meis, wie weet... Ik begrijp precies wat je bedoelt met dat dubbele gevoel als anderen bevallen. Mijn zus is ook bijna uitgeteld en zie nu al op tegen het kraambezoek. Erg he.
Gister weer ongesteld geworden. Op dit moment ben ik het hele zwanger worden verschrikkelijk zat. Morgen toch maar weer trouw aan de clomid beginnen. De moed verliezen probeer ik niet, maar is soms wel heel erg moeilijk.
@wup : he balen zeg .....meis je moet echt niet de moed verliezen ......ik was de moed ook kwijt bij de 5e ronde clomid ....en had me al helemaal ingesteld op het spuiten ....daar zou ik in mei mee beginnen ....en juist die ronde ben ik zwanger geraakt .....
Dikke knuffel voor je meis, ik snap dat je je rot voelt. Maar probeer niet al je hoop te verliezen, er komt een dag dat jij hier ook aan kan kondigen dat het gelukt is. Sterkte. Liefs Zora
De clomid zit er weer in voor deze maand. Ik had er gister verschrikkelijk veel last van. Ik heb de halve dag zitten janken om niks en veel last van opvliegers. Zat er even helemaal doorheen. Gelukkig gaat het nu weer wat beter.
Is ook niet gek dat je er even helemaal door heen zit/zat. Elke maand weer die teleurstelling verwerken vergt gewoon veel van een mens, ook al ben je nog zo sterk. Meid, ik duim voor je en hoop op een goede maand! En even een hele dikke knuffel, die kun je wel gebruiken. Liefs Zora