hey wup lees net dat t allemaal zo tegen zit.. meid hele dikke knuffel! en huil hier maar lekker uit hoor!
Hey! Dank je! Heb alleen niet veel hoop voor deze ronde. Niet zoveel kunnen klussen en ook niet echt op het ideale moment. Maar we proberen de hoop er in te houden!
Ach ik zeg altijd maar, je weet maar nooit, de wonderen zijn de wereld nog niet uit, en van die wonderen moeten wij het hebben. Liefs Zora
Jeetje meid. Wat een rij staat er alles bij elkaar in je banner. Zal vast moeilijk voor je zijn om steeds maar moed te houden. Ik hoop echt voor jullie dat jullie wens dit jaar in vervulling gaat!
he wup ....wat is dat toch balen zeg ....gaan ze nou ook verder kijken of iets anders proberen ? zou toh nog even aansturen op fm's tijdens de clomid ...
De moed is er hier op dit moment even niet meer. Ik heb hierna nog 1x clomid liggen en daarna terug naar het ziekenhuis. Ik ben heel erg bang dat ze besluiten toch nog verder onderzoek te doen en dat daar iets uit gaat komen. Mijn voorgevoel zegt heel erg dat het voorlopig niks word. Ik weet niet waarom maar ik heb het gevoel dat het nog een poos gaat duren. Inmiddels staan hier 6 babykaartjes op de kast, zijn er weer net twee geboren in de omgeving en gaan we over 2.5 week gezellig een heel weekend babietjes kijken..... Zwanger worden is nu alles behalve spontaan...het klussen moet gepland worden (je kunt het ook niet doen, maar dan is het misschien weer een gemiste kans), heb de laatse maand flink last van mn hormonen. Heb soms het idee dat ik mezelf niet meer ben, en ondertussen doen we tegenover de buitenwereld alsof er helemaal niks aan de hand is... Zo dat is er uit Liefs, Wup
Digiknuffel voor jou Wup. De eerste keer zwanger raken duurde hier ook even, kan me nog herinneren hoe moeilijk ik dat soms vond. Maar dat was nog stukken korter dan jullie nu bezig zijn. Moet voor jullie nog veel lastiger zijn om altijd maar moed te houden en gezellig op poppeslok te gaan. Hou je taai meid. Ik hoop zo dat je voorgevoel ongelijk heeft!
@wup : ik dacht op een gegeven moment ook dat de clomid niet meer ging werken dus had me ingesteld op spuiten ..... lijkt wel of het bekende verhaal toen toch uit kwam ....want toen ik mijn hoofd ergens anders had was ik zwanger ....had me helemaal ingesteld om te gaan spuiten ! maar goed daar koop jij nu niks voor....ik kan alleen maar hopen en duimen voor jullie dat het meevalt en snel raak is .... maar 6 geboortekaartjes ..jeetje daar word je ook niet vrolijk van zeg maar ...confronterend is dat dan he ? heel veel sterkte iig en weet dat ik aan je denk !
Ik begrijp precies hoe je je voelt meid, al die kaartjes en zwangere mensen om je heen. Constant dat masker op naar de buitenwereld. Hele dikke knuffel meid en veel sterkte. Liefs Zora
hee meid wat een moeilijke periode he en tja je gevoelens zijn je gevoelens en daar doe je niets aan en laat ze ook maar lekker komen hoor... weet niemand in je omgeving dat je hier mee bezig bent? wij hebben het op een gegeven moment tegen iedereen gezegd en dat luchte voor ons erg op stomme en vooral domme opmerkingen krijgen we nog steeds maar ik zeg er nu gelijk boven op dat ze ons daar erg mee kwetsen en dan weten ze niet waar ze kijken moeten.... voor de rest wil ik je gewoon even veel sterkte wensen liefs anna
Hey meiden, Hier gaat het op het moment wel weer even. De hormonen zijn weer even voorbij. Vorige week heb ik het er met hubbie over gehad en ik ga het nu gewoon niet trekken elke maand weer. Ik heb besloten om terug te gaan naar de fert. arts. Even afwachten wat die voorstelt om te gaan doen. Verdere onderzoeken wil ik nu wel in meegaan, maar als ze een andere behandeling voorstelt dan weet ik niet of ik dat nu wel wil. misschien gaan we wel even een poosje stoppen met proberen, even de rust hier weer terug krijgen en dan kunnen we er misschien later weer vol goede moed tegen aan.
Hey meis, je moet doen wat je ingegeven wordt. Als je rust nodig hebt, moet je dat pakken meis. Sterkte met de beslissing, welke het ook wordt. Dikke knuffel en ik hoop zo dat 2009 ons jaar wordt. Liefs Zora
Op naar ronde zoveel. Maandag eerst een afspraak maken bij de fertiliteits arts en kijken wat er dus verder gaat gebeuren...
He bah! Weer een nieuwe ronde, knuffel meid. Laat je even weten wanneer je bijd e fert.arts terecht kunt? Enig idee wat evt. vervolgstappen kunnen zijn? Liefs Zora
Hey meid, Ik ga jou achterna met IUI. Ik ga puregon en pregnyl spuiten. Als ik nog voor sinterklaas ongesteld word kan ik nog voor de kerst een inseminatie krijgen, anders word het volgend jaar dat ik kan starten. Ik heb het vandaag ook maar gelijk op mijn stage verteld. Ik kan er nu natuurlijk niet meer omheen dat ik steeds naar het ziekenhuis moet voor echo's endergelijke. Gelukkig reageerde ze positief. Alleen de begeleider van mijn begeleider weet het nog niet, maar die ga ik het morgen vertellen waarschijnlijk. Morgen gelijk al de prikinstructie en dan hoop ik dat ik snel mag starten!