wup jeetje meis eindelijk een beetje schot in de zaak ...ik hoop dat iui wel werkt ! dikke knuff hoor meis
Hey hey, Super dat je weer verder mag meis, schiet anders ook niet op he. Hoop dat je voor Sinterklaas ongi wordt en mag beginnen misschien een mooie afsluiter van dit jaar....goed dat je het op je stage hebt verteld hoor. Is wel even moeilijk maar lucht op. Zie je op tegen het spuiten of niet?
Nee eigenlijk helemaal niet, de eerste keer zal even eng zijn maar denk dat het daarna mee gaat vallen. Ik kreeg een instructie DVD mee, echt super stom was die. Maar goed, ik heb mijn huiswerk voor morgen netjes gedaan
Goed zo, zo hoort het ook. Fijn dat je er zo nuchter onder bent. Ik zou het denk ik niet zo leuk vinden als ik moet gaan spuiten. ben nl. bang voor naalden.
Met een beetje "geluk" word ik deze week nog ongi, dan kan ik nog mooi voor de kerst een de eerste IUI doen. Eerst even gedacht om het misschien uit te stellen maar wil nu zsm beginnen. Heb het vd week ook op mijn stage verteld aan mijn begeleider en de gene die haar baas is. Ze reageerden gelukkig heel positief en gaven me alle ruimte om naar het ziekenhuis te gaan. Ook wouden ze rekening met mij houden door mocht het mislukken extra voorzichtig te zijn...toch wel heel lief. Het scheelt denk dat het allebei vrouwen met kinderen zijn.
Spannende tijden zeg. Wel fijn dat er nu wat gaat gebeuren lijkt me. En zeker prettig dat het op je stage goed wordt opgevat. Veel succes!
Dank je pendraq Ik was ook erg blij dat ze het daar goed opvatten. Hopelijk word ik deze week nog ongesteld. De hormonen liggen inmiddels in de koelkast te wachten.
Nee nog niet. Maar zit nu ook zonder clomid dus geen idee of het nu misschien in de war is. Al denk ik wel een eisprong gehad te hebben. Tijdens de clomid ook wel eens een cyclus gestopt en toen had ik een van 25 dagen. Het is dus nog even spannend. Heb alleen al wel sinds bijna een week last van één (.), beetje gek dat het maar aan een kant is. Lijkt ook wel wat opgezet. Even afwachten nog dus wat mijn lijf gaat doen.
Ik durf nog niet....vandaag ook wat buikpijn en dat is meestal een slecht voorteken. Ook wat misselijk vanmorgen maar da is misschien ook wel wishfull thinking.' Ik mag van mezelf maandag pas een testje doen...
Wup heeft vanmorgen toch maar een kruidvat testje gedaan. Er kwam een heeel licht streepje. Hoefde em niet tegen het licht te houden om te zien. Manlief zag em ook, maar toch geloven we het niet. Dus ik vrees dat we nu nog niks zeker weten. Dinsdag dan maar weer eentje doen als ik nog niet ongi ben geworden. De buikpijn blijft, maar word ook nog niet erger....
Maar hij was toch echt heel licht...en ik voel me nog steeds alsof ik ongi ga worden... Ik durf het ook eigenlijk niet hopen.. De hormonen voor de IUI liggen zelfs al in de koelkast
@wup : ik had ook het gevoel dat ik ongi ging worden ....en dat bleef ik ook nog een paar weken houden dat gevoel
wat spannend! en je zal vast niet de eerste zijn hoor waar de medicatie al in de koelkast ligt ik duim heel hard voor je mee liefs anna