*Wup in de MMM*

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Wup, Mar 13, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @wup als er nu geen eiblaasje is te zien dan kan hij toch nooit voor maandag al springen ? dan springt hij heel klein ?

2. Wup

Wup Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    4,912
    1
    36
    De vorige keren sprong hij rond dag 17 dus dat zou maandag zijn nu. Ik had verwacht dat er ook wel iets te zien zou zijn nu eigenlijk.

Ik ben een beetje bang dat de cyste de boel tegen gaat houden. Misschien dat de persona nog iets aan gaat geven dit weekend. Anders weet ik het ook niet...

3. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hop het voor je meis .....misschien zie je maandag nog een mooi ei !

4. sterkte Wup, met wachten, moeilijk he :(
    Je kan in ieder geval lekker een kop munthee drinken ;)

5. Wup

Wup Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    4,912
    1
    36
    Ja die ga ik zo lekker zetten haha

Het wachten duurt verschrikkelijk lang. Ook al zegt de fert arts dat ik medisch gezien nog helemaal niet lang bezig ben (ik ook zo als ik dat vergelijk met vele anderen hier). Maar er mag nu eindelijk wel wat gaan gebeuren.

6. dat snap ik helemaal! het overgrote deel ben je aan het wachten, en de meeste zijn al blij als ze weer mogen spuiten, dan doe je in ieder geval iets!
    hoe is de thee?

7. Wup

Wup Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    4,912
    1
    36
    De thee was heerlijk! Lekker relaxed op de bank. :)

8. goedzo! en heb je nog en plantje over? :)

9. Wup

Wup Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    4,912
    1
    36
    Ze groeien als onkruid, dus kom maar halen hoor :)

10. Wup

Wup Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    4,912
    1
    36
    Vandaag op dag 14 opeens bruinverlies! Hoe kan dat nou? Zou mn cyste gesprongen zijn? Ik hoop het maar! Een ei kan het iig nog niet zijn...

11. Wup

Wup Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    4,912
    1
    36
    Hey meiden,
    Ik moest vanmorgen weer naar de gyn voor een echo. De cyste was gelukkig gesprongen maar verder nog helemaal geen eiblaasje aan het groeien. Het baarmoederslijmvlies was ook nog dun zei ze. Ze dacht misschien dat de cyste de boel tegenhield en dat ik dan nu misschien een lange cyclus zou krijgen, maar ik heb zelf het gevoel dat er helemaal geen eitje gaat groeien deze maand. Vanaf volgende week is ze geloof ik op vakantie, hoop niet dat ik het dan helemaal zonder controle hoef te doen, anders moet het straks volgende maand weeeer overnieuw.

Het geduld word wel op de proef gesteld hoor.

Liefs Wup

12. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey wup ...

gelukkig is dat enge ding weg dan ....maar wanneer hoor je of je nog een controle krijgt ? hoop voor je dat je cyclus niet al te lang gaat duren ...

13. Wup

Wup Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    4,912
    1
    36
    Vrijdag moet ik weer voor een echo, maar daarna gaat de fert. arts 2 weken ofzo op vakantie. Ik hoop wel dat ik daarna nog een echo blijf krijgen tot die eisprong is geweest! Dan vraag ik wel gewoon of een andere gyn het wil doen. Anders dan word het nu half af gemaakt en moet ik straks misschien nog een keer, en daar heb ik geen zin in.

Heb nog wel steeds oud-bloedverlies. Hoop ook dat zo stopt anders maakt me alleen maar onzeker.

Hoe voel jij je syb? Al lekker last van de kwaaltjes?

14. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    oke gewoon aangeven dat je meer echo's wilt hoor !

ja kwaaltjes genoeg ...de misselijkheid begint alleen weer wat af te nemen ...en veroorzaakt weer onzekerheid ....

15. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    hey wup

hoe is het nou ?
    heb je nog aangegeven dat je meer echo's wou ?

liefs syb

16. Wup

Wup Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    4,912
    1
    36
    Vanmorgen weer geweest. Er was nog steeds geen ei te zien, alleen nog een restant van de cyste. Ze zei eerst dat dit geen "representatieve" cyclus was dus was even bang dat ze voor ging stellen om nog een cyclus te echo-en. Maar....ik mag straks met clomid beginnen! Eindelijk!

22 april hebben we nog een gesprek met mn mannetje erbij en dan eindelijk actie! Waarschijnlijk ben ik dan nog net niet ongesteld dus ik hoop dat we de volgende cyclus gelijk van start mogen! Voelt als een hele opluchting!

17. Mvj

Mvj VIP lid

Mar 22, 2007
    8,623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    jippie ! eindelijk ! als je dan 22 april nog niet ongi bent gelijk om opwekkers vragen en dan kun je daarna gelijk de 3e dag van je ongi met de clomid hupsakee ! ik was met de 5e ronde clomid zwanger !
    ben zo blij voor jullie !

liefs syb

18. anna26

anna26 Fanatiek lid

Feb 21, 2006
    1,008
    0
    0
    zelfstandige
    super wup!
    ik hoop dat je de volgende cyclus kan beginnen!

succes groetjes anna

19. Wup

Wup Fanatiek lid

Apr 23, 2007
    4,912
    1
    36
    Vind het zelf ook een heel fijn idee dat er wat gaat gebeuren. Ik hoop dat de clomid goed aan gaat slaan en dat ik dan snel zwanger ben!

20. Nikkie80

Nikkie80 Fanatiek lid

Aug 9, 2007
    2,252
    0
    0
    Zuid-Oost Brabant
    Heey wup, goe dat je met de Clomid mag beginnen. Ik hoop dat je daar een mooi ei van krijgt!

Wat is persona?

Liefs Nikkie

Share This Page