Zo rustig als ik het begin van deze cyclus was zo gek ben ik me nu aan het maken. Ik mag van mezelf toch niet eerder testen dan volgend weekend!
Dank je pluys! Mijn NOD verwacht ik ietsje eerder dan over 7 dagen maar ik mag van mezelf toch niet eerder testen!
Mijn duiveltje wil donderdag al testen maar ik heb afgesproken dat ik pas vrijdag een testje mag kopen om zaterdag te doen Heb er stiekum wel een beetje een goed gevoel over
dank je vietje! Vrijdag moet ik ook nog een spannende presentatie houden (in het engels) dus dubbel spannend hier. Daarom wil ik ook pas zaterdag testen
nog 5 nachtjes slapen voor de test! DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM DUIM
Hi wup, dat zou ik dan ook doen. Eerst ff die presentatie en dan alle aandacht voor de test... Spannend hoor! Dan ga ik dubbel voor je duimen. Ook voor vrijdag dat je presentatie goed gaat! En natuurlijk voor een positieve test! Liefs, Vietje
je hebt dadelijk zo druk met die presentatie ...dat je het helemaal vergeet ...! heerlijk lekker afleiding
Lieve meiden, hier is het helemaal mis Vanmiddag ging met de bus naar Groningen voor overleg maar had de hele dag al wat zeurende buikpijn. Was al een beetje bang dat ik ongeteld ging worden. Onderweg in de bus werd ik helemaal niet goed, de buschauffeur heeft me er onderweg bij een pompstation uitgezet en iemand van de EHBO geroepen. Ik had zulke extreme buikpijn dat ik met een ambulance naar het ziekenhuis van Drachten ben gebracht. Ik had al wat pijnstilling via infuus gehad dus de buikpijn was al een beetje afgezakt. In het ziekenhuis dachten ze dat het misschien kwam omdat ik clomid gebruikt heb? Ik heb geen idee maar normaal is het niet. Ik heb het letterlijk uitgegild van de pijn. Nu ben ik weer thuis en doodmoe. Morgenochtend nog naar de fertiliteitsarts voor controle. Mijn cyclus was maar 24 dagen, best wel kort dus. Ook bij mijn schoonzusje die een icsi gehad heeft is het vandaag misgegaan. Voor was dit waarschijnlijk de allerlaatse poging op een kindje. IK ben nu vooral erg verdrietig (voor voor hun, en een beetje om mezelf). Ik ga lekker naar bed toe, morgen weer een dag. Liefs, Wup
hey meis ..... ik schrik me een hoedje ...is dat wat ......dus je bent nu ongi ? hebben ze geen echo gemaakt ? jeetje meis wat een toestanden ...ga maar lekker op bedje leggen en laat je mannetje maar goed voor je zorgen ..ik hoop dat het snel duidelijk is wat dit is geweest ...is absoluut geen normale reactie bij clomid !
Hier nog weer even snel een berichtje, Ik heb nu de normale ongi-buikpijn. Wel redelijk pijnlijk maar het is niks ten op zichte van vanmiddag. In het ziekenhuis waren ze heel kortaf. Een plasje en bloed inleveren en na de uitslag weer naar huis. Niks geen echo. Mannetje is gelukkig super lief voor me, hij heeft zelfs morgen vrij voor me genomen om voor me te zorgen. Vrijdag die kl*te presentatie, hoe ik dat nu allemaal moet gaan hebben weet ik niet. Morgen maar even bellen. Nog eventjes met het dekentje op de bank hangen en dan lekker slapen (hoop ik).
Meid, dat is schrikken zeg! Wordt er stil van. Pas goed op jezelf en geniet van de zorg van je mannetje.
Ik ben net wakker, en voel me eigenlijk nu vooral erg ongesteld. De buikpijn is een heel eind afgezakt. Ik snap echt niet waar het vandaan kwam. Ik verlies behoorlijk wat bloed, maar dat heb ik altijd. Ik was eerst even bang voor een vroege miskraam, maar dat valt niet te bewijzen natuurlijk. Zometeen naar het ziekenhuis. Ik ben wel benieuwd wat de fert. arts er van zegt. Als dit van de clomid komt dan hoop ik niet dat dit straks elke maand gebeurt. Nou we zien het wel. Ik ga het vandaag lekker rustig aan doen en de presentatie van vrijdag as lekker laten verzetten naar een weekje later. Liefs, Wup