Succes vandaag bij de fert.arts. Hopelijk naar omstandigheden goed nieuws. Fijn dat je presentie een week later kan.
De Fert. arts dacht dat het door de cyclus kwam die nu voor het eerst eigenlijk "normaal" was. Daarom is het allemaal wat heftiger. Wat ook kon is dat er even een eierstok wat klem gezeten heeft, wat ook enorm pijnlijk kan zijn. IK heb nu voor een half jaar clomid meegekregen om het zelf te proberen. Lekker een poosje geen echo's. Ik hoef pas te bellen als mn cyclus heel erg veranderd, of als ik zwanger ben natuurlijk. Dus nu ff lekker een poosje "rust" om het zelf te proberen.
nou wup ..ik vind het eerlijk gezegd wel wat om je nu naar huis te sturen met een half jaar clomid .....nu weet ik helaas uit ervaring dat een koopige eierstok veel pijn kan geven .....maar het lijkt me een eng idee dat je geen fm hebt ...nu gelijk al ......vond hij niet dat je luteale fase te kort was ?
wup, lekker als die presentatie vrijdag niet door gaat. ff lekker de tijd voor jezelf. Sterkte! En succes Veel liefs, Vietje
Ik had mijn ei op dag 14 dus dan een lutheale fase van 11 dagen was goed zei ze. Als mij cyclus veranderd gaan ze er pas vanuit dat de clomid niet werkt. Op zich is een iets kortere cyclus wel fijn, maar hij moet niet korter gaan worden.
oke op die manier . nou meis ik hoop dat je volgende ronde beter afloopt ! succes en houd nog even lekker rust !
Hoe is het met jou misselijkheid syb? Ik hoop dat dat al wat beter gaat! Heb je de kleine al gevoeld?
misselijkheid gaat goed ..is al een stuk minder maar ben nog niet helemaal toppie ! ik heb de kleine nog niet echt gevoeld ....tenminste misschien wel maar ik weet het niet zeker ,........
Hier gaat het goed. Nog 2 daagjes clomid te gaan. Wel veel last van opvliegers maar ja, dat hoort er bij. Verder is het ff afwachten of ik een eisprong kan detecteren deze maand. Ben wel redelijk relaxed eronder nu. Maar dat zal over 2 weken wel weer anders zijn.
Genieten meid dat het nu goed gaat. Tweede helft cyclus zal het inderdaad wel weer anders zijn. Maar dan heb je dit maar weer te pakken! Geen last meer van buikpijnen?
Gelukkig niet meer als anders. Zou deze week eigenlijk bij een vriendin blijven slapen omdat de bussen niet rijden en ik dus anders niet op mn studie kan komen, maar we willen geen kans missen. we wachten alles nu lekker rustig af!
Wup,hoe gaat het met je? Je hebt vandaag je laatste Clomid weer geslikt. Krijg je vaak FM's? Liefs Nikkie
Hey Nikkie, hier gaat alles wel goed. Wel veel opvliegers gehad deze keer, en dat is niet fijn met dit warme weer. Verder Ontzettend druk omdat het openbaar vervoer plat ligt. Ik maak nu onwijs lange dagen omdat ik afhankelijk ben van anderen. Maar ook geen tijd om te stressen over eitjes enzo. Ik krijg nu helemaal geen FM meer het komende half jaar. Ik mag het zelf proberen met de clomid. Ik verwacht ergens komend weekend mn eitje, dus ik hoop dat eind vd week allemaal wat rustiger word zodat we em goed kunnen benutten
Hey Syb, Vandaag had ik het zgn, ei-symbool op de persona wat zou betekenen dat mn ei binnen 1-2 dagen gaat springen. Gister en eergister geklust, denk alleen niet dat het vandaag nog wat gaat worden. Ik hoop dat dit genoeg is.
Ja dat was ook ons plan. Vandaag heeft mannetje gewoon ff geen zin en dat is dan ook prima. Als het niet komt nu dan ff niet. Het moet wel leuk blijven. Hoe is het met jou syb? Wat ga je alweer hard zeg, bijna 19 weken!
ja het moet zeker leuk blijven ...als het zh er bij komt kijken is het al snel moeten hoor ...tenminste dat was bij ons .....maar goed we maakten altijd braaf ons huiswerk...... het gaat hier redelijk goed ...en het gaat idd hard zeg ....schrik er soms zelf van ....