ja zo nu en dan voel ik het kindje wel maar het is nog moeilijk traceren hoor .....weet wel ingeveer de tijden ....meestal s'ochtends en s'avonds ......voelt echt heel apart ....net wat ik zeg soms kun je het niet traceren zeker niet in het begin
Hey meiden, Ik heb gister een leuke verjaardag gehad, ben alleen wel uitgerekend gister ongesteld geworden! Op naar de derde ronde clomid dus...
Ik heb hele leuke kadootjes gekregen. O.a. de zgn flavour shaker van Jamie Oliver. En nog wat andere kook-gerei. Helaas heb ik alleen weer verschrikkelijk veel pijn bij mn menstruatie. Ben er gewoon een beetje ziek van. Ibuprofen 600 id maar krap aan genoeg. dus vandaag maar lekker rustig op de bank.
Hey meiden, hier gaat alles zo zijn gangetje. Deze week nog ff de laatse loodjes van studie en dan vanaf morgen lekker vakantie! Volgende week gaan we er lekker tussen uit (net het weekend dat ik mn ei heb, da's weer timing). Straks lekker 2 weekjes weg en niet aan schattige babietjes denken of zwangere buiken van bekenden bekijken...heerlijk!
ooohhh lekker wup ...ben echt stinkend jaloers op je ...maar dat wist je wel .....maar het is je gegund hoor meis !
mmmhhh die was overbodig ......werd gisterochtend al gebeld dat die ingepland had moeten zijn bij een gespeciliseerde arts ......ivm de afweijkingen in de familie ,.....ze heeft gisteren nog wel even gekeken maar het echoapparaat was ook zo slecht dat ze bijna niks kon zien ..ja het kindje wel en het blaasje en het maagje maar verder niks dus ....9 juli hebben we hem nog een keer !
wupje ik ben erg benieuwd hoe deze cyclus afgelopen is ! ik ga morgenochtend weg dus hoor het na mijn vakantien hopelijk ! liefs sybje